اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور:

دولت آذربایجان مسئول مرگ معاون حزب اسلامی جمهوری آذربایجان است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور گفت: دولت آذربایجان مسئول مرگ معاون حزب اسلامی جمهوری آذربایجان است.

دولت آذربایجان مسئول مرگ معاون حزب اسلامی جمهوری آذربایجان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی، وحید کاظم‌زاده ضمن اشاره به نقض حقوق بشر به ویژه حقوق زندانیان در جمهوری آذربایجان اظهار کرد:  دولت آذربایجان با اتهامات و استدلال‌های ساختگی، دینداران، مدافعان حقوق بشر و حامیان حجاب را در این کشور زندانی کرده و امکان ملاقات آنها را با خانواده‌هایشان سلب کرده است.

دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی منطقه7 کشور افزود: با وجود اینکه رژیم جمهوری آذربایجان از وضعیت جسمی و بیماری قلب حاج واقف عبدالله  آگاهی لازم را داشت اما با این وجود از حقوقی که برای زندانیان تصویب شده می‌توان به این نتیجه رسید که این حقوق در قبال معاون حزب اسلامی جمهوری آذربایجان نقض شده است.

وی دولت باکو را مسئول مرگ معاون حزب اسلام آذربایجان دانست و گفت: ضروری است در اسرع وقت با تشکیل و اعزام هیئت حقیقت‌یاب تحقیقات لازم را برای شناسایی دلایل و عوامل شهادت وی به کار گیرند. 

کاظم‌زاده ضمن مبهم دانستن هدف دولت آذربایجان از منع حجاب، بستن و تخریب مساجد و جلوگیری از عزاداری‌های ماه محرم و رمضان گفت: اینگونه اقدامات دولت حاکم بر باکو نمی‌تواند جلوی مبارزات حق‌طلبانه و بیداری اسلامی در این کشور مسلمان و شیعه را بگیرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول