اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکیت

فلاح رأی نیاورد/ برگزاری مجدد انتخابات

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم به کاندیدای ریاست این هیئت رأی نداد تا برای تعیین رئیس جدید، بار دیگر و با حضور کاندیداهای جدید مجمع انتخابات برگزار شود.

فلاح رأی نیاورد/ برگزاری مجدد انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت اسکیت قم با حضور مسئولان فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین اعضای مجمع هیئت اسکیت برگزار شد اما به دلیل نرسیدن آرای لازم به حد نصاب قانونی برای تعیین رئیس جدید، انتخابات این هیئت بار دیگر تجدید می‌شود.

در این مجمع علیرضا فلاح رئیس چهار سال قبل این هیئت، بار دیگر تنها کاندیدای احراز ریاست جدید هیئت اسکیت استان قم بود.

در این مجمع فریبا محمدیان سرپرست فدراسیون اسکیت کشورمان، عباس جهان‌بینی مدیرکل، رسول منعم معاون توسعه امور ورزش و محسن فارسی مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، نمایندگان داوران، مربیان و ورزشکاران و نیز نمایندگان بخش‌ها و باشگاه‌های استان قم حضور داشتند.

17 عضو واجد شرایط رأی دادن در این مجمع آرای خود را به گلدان انداختند و زمانی که یک به یک آرای داخل گلدان را در حضور اعضای مجمع مورد شمارش قرار داده شد، فقط هفت نفر از اعضای مجمع به علیرضا فلاح رأی دادند و سایر آرا سفید به گلدان انداخته شده بود.

بدین ترتیب با توجه به اینکه کاندیدای مورد نظر اعضای مجمع هیئت اسکیت استان قم، باید نصف به علاوه یک از آراء را برای احراز ریاست به خود اختصاص دهد، علیرضا فلاح این بار به ریاست هیئت اسکیت استان قم انتخاب نشد تا بار دیگر انتخابات هیئت اسکیت استان قم تجدید شود.

تنها کاندیدای به دست آوردن ریاست هیئت اسکیت استان قم در حالی موفق به کسب رأی اعتماد اعضای مجمع هیئت بسکتبال استان قم نشد که این هیئت بعد از پایان دوره ریاست وی به عنوان رئیس سابق خود، از این به بعد تا سه ماه دیگر که زمان برگزاری مجمع انتخابات بعدی این هیئت خواهد بود به صورت سرپرستی اداره می‌شود.

با این شرایط اداره کل ورزش و جوانان استان قم بار دیگر ثبت‌نام از کاندیداهای احراز ریاست هیئت اسکیت استان قم را برای ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط به فراخوان خواهد گذاشت و بعد از بررسی شرایط کاندیداها از سوی این اداره کل و تایید صلاحیت آنها، بار دیگر دور جدید مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول