اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حداد عادل‌ ـ 2

همه اعضای جبهه متحد اصولگرایان باعث افتخار هستند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تائید اعضای جبهه متحد اصولگرایان گفت: همه اعضای جبهه متحد اصولگرایان باعث افتخار هستند.

همه اعضای جبهه متحد اصولگرایان باعث افتخار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامعلی حدادعادل دقایقی پیش در همایش بزرگ اصولگرایان شهرستان ری که در مسجد آیت‌الله فیروزآبادی شهرری برگزار شد، با اشاره به اینکه جزء سوم شعار اصلی انقلاب جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مردم غیور ایران حکومتی می‌خواستند که جمهوری اسلامی باشد و قانونی برخلاف شرع مقدس در آن نباشد و 99 درصد مردم کشورمان مسلمان هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: امام مقرر کردند که هر قانونی که در مجلس تصویب می‌شود باید از زیر نظر شورای نگهبان رد شود تا مغایر با قوانین اسلام نباشد.

 

*دشمنان همه تلاش خود را علیه ایران به کار بستند که مردم پای صندوق‌های رای نروند

وی در ادامه با اشاره به اهمیت به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای انتخابات اخیر دشمنان این ملت همه تلاش خود را کردند که این انتخابات به تقویت این نظام منتهی نشود.

حدادعادل تاکید کرد: دشمنان با نمایش‌نامه‌هایی مثل ترور سفیر عربستان در آمریکا و بعد از آن تحریم ایران، آشفته‌سازی اوضاع اقتصادی مردم  و ... فکر می‌کردند می‌توانند مردم را مایوس کنند تا پای صندوق‌های رای نروند و تبلیغ علنی می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همیشه فرمایش امام (ره) را مدنظر دارند، تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «من وقتی تصمیم گرفتم به ایران بیایم تمام بیگانگان به من گفتند به ایران نرو. من پیش خودم حساب کردم وقتی اینها آن‌ قدر اصرار می‌کنند به ایران نرو حتما رفتن من نفعی برای ملت ایران است و تصمیم به آمدن به ایران گرفتم.»

حداد عادل در ادامه فرمایشات رهبری معظم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مطمئنم حضور این دوره مردم در انتخابات حضوری دشمن‌شکن خواهد بود، من به احتمال قوی می‌گویم که مردم در جمعه سیلی سخت‌تری به گوش استکبار خواهند نواخت.»

 

تجربه‌های زیادی در 12 سال گذشته داشته‌ایم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: مجلس نهم که تا سه ماهه دیگر تشکیل خواهد شد حاصل تجربه‌هایی است که در مجلس ششم، هفتم و هشتم به دست آمده است. خیلی تجربه‌ها در این 12 سال داشته‌ایم.

 

جبهه متحد اصولگرایان به‌دنبال ساختن خانه‌ای شایسته مردم ایران است

حدادعادل با بیان اینکه ساز و کاری مبتنی بر وحدت تشکل‌های اصولگرا و با هدایت روحانیت انجام شده و این جریان شکل گرفته که این ارزش‌ها محفوظ بماند و عده‌ای که انتخاب شده‌اند در طول چندین ماه سعی کردند کسانی را انتخاب کنند که نسبت به ارزش‌ها وفادار باشند و خانه‌ای در خور و شایسته مردم ایران بسازند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به سوابق و تلاش‌های اعضای جبهه متحد اصولگرایان در انقلاب اسلامی ایران گفت: همه افراد جبهه متحد باعث افتخار هستند و با حضور خود در جبهه‌های جنگ وفاداری خودشان را به نظام ثابت کرده‌اند و ما در این لیست تعداد زیادی جانباز داریم که برای اثبات وفاداری خویش سند دارند.

وی در ارتباط با دکتر مرندی عنوان کرد: دکتر مرندی 9 سال در وزارت بهداشت خدمت کرده‌اند و ایشان فارغ‌التحصیل بهترین دانشگاه‌های آمریکا هستند و از اول انقلاب با ایمان اسلامی به این کشور آمدند و ما از ایشان خواهش کردیم که تشریف بیاورند و مجلس به‌وجود ایشان نیاز دارد.

حدادعادل در ادامه به وجود چند وزیر در لیست جبهه متحد اصولگرایان اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنانش گفت: علیرضا زاکانی در دوران سخت فشار اصلاحات بسیج دانشجویی را سامان دادند و رئیس ستاد اجرایی اصولگرایان در انتخابات هستند.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در ارتباط با الیاس نادران عنوان کرد: ایشان یک اقتصادان شجاع هستند که در مجلس شجاعانه از ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سوابق لاله افتخاری گفت: دکتر افتخاری هم همسر شهید و هم فرزند شهید هستند و همسر و پدر ایشان در یک روز به فیض شهادت نائل آمدند.

وی تاکید کرد: دکتر الهیان پزشک و یک فرد متدین هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دورهٔ هشتم در مورد اسداله بادامچیان تاکید کرد: ایشان از قبل انقلاب در زندان بودند و در مجلس هشتم در خدمت ایشان بودیم.

حداد عادل تاکید کرد: خانم رهبری در مجلس هفتم و هشتم حضور داشتند و عضو کمیسیون فرهنگی بوده و به صحت و درستی ایشان گواهی می‌دهم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: دکتر طیب‌زاده رئیس دانشکده دندان‌پزشکی و معاون رئیس جمهور بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دورهٔ هفتم با اشاره به سوابق حسین فدایی تاکید کرد: گواهی می‌دهم آقای فدایی یکی از بهترین نمایندگان مجلس هستند و به پاک دستی و درستی ایشان شهادت می‌دهم.

وی ادامه داد: مهندس سلمانی با مسائل کار و کارگری آشنا هستند و سردار کوثری از فرماندهان دفاع مقدس بودند.

حداد عادل بیان داشت: دکتر مصباحی مقدم از طرف جامعه روحانیت مبارز هستند و ایشان اقتصاد دان بوده و در کمیسیون اقتصادی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: مهرداد بذرپاش معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان بودند و با مسائل جوانان آشنا هستند.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: فهرست جبهه متحد اصولگرایان همه متدین، انقلابی و صاحب تجربه‌های اجرایی هستند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول