اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حداد عادل:

ایمان و اخلاق جوانان مورد هجوم دشمن است / باید افسر و سرباز فرهنگی تربیت کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید با وضع قوانین و اختصاص بودجه افسر و سرباز فرهنگی تربیت کنیم.

ایمان و اخلاق جوانان مورد هجوم دشمن است / باید افسر و سرباز فرهنگی تربیت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در حاشیه همایش میراث علمی غیاث‌الدین جمشید کاشانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در عرصه فرهنگ نیازمند تربیت افراد فرهیخته‌ای هستیم که بتوانند به برکت منطق الهی و اعتقاداتی که از آنها بهره‌مند هستیم‌، ما را در نبرد فرهنگی با دشمن پیروز گردانند.

وی کمبود مدیر فرهنگی را یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه قلمداد و خاطرنشان کرد: در کنار سایر معضلات فرهنگی، یکی از مشکلاتی که فقدان آن در جامعه محسوس است کمبود مدیران و متولیان فرهنگی است که باید برای حل این معضل افرادی را از دوران دبیرستان و دانشگاه تربیت کنیم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سپس به تبیین جایگاه فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: فرهنگ ریشه هویتی ماست و آنچنان رابطه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ تنگاتنگ است که می‌توانیم این رابطه را به رابطه میان درخت و ریشه تشبیه کنیم.

حدادعادل با تأکید بر توسعه صحیح فرهنگی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند این ریشه فرهنگی را از راه‌های گوناگون مورد هجوم قرار داده و از طریق آن بر درخت انقلاب صدمه زنند و از همین سو سال‌هاست که با استفاده از روش‌های گوناگون ایمان و اخلاق جوانان را نشانه گرفته‌اند. 

وی در پایان با توصیه به شرکت همگانی در انتخابات، فشارهای وارد شده به ایران را ناشی از خواست دشمن برای حضور کمرنگ ملت در این برهه حساس دانست.

انتهای پیام/پ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول