اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان قم عنوان کرد

فعالیت 18 شعبه مؤسسه مالی و اعتباری مهر در قم

خبرگزاری فارس: مدیر شعب مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان قم گفت: مؤسسه مالی و اعتباری مهر از سال 73 با یک شعبه فعالیت خود را در قم آغاز کرده است و در حال حاضر 18 شعبه مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 18 شعبه مؤسسه مالی و اعتباری مهر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا پاطلا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالتی خطیر بر عهده دارند گفت: خبرنگاران با قلم خود در عرصه جنگ امروز حاضر شده‌اند و با مجاهدت به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ امانت در اولویت کار خبرنگاران قرار دارد افزود: ارزش کار خبرنگاران ریالی نیست و این قشر فرهیخته از نظر اقتصادی جزو اقشار متوسط جامعه هستند.

مدیر شعب مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان قم تاکید کرد: خبرنگاران یکی از حامیان اصلی ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند و در خط مقدم نبرد با استکبار قرار دارند.

وی اضافه کرد:‌ در دوران دفاع مقدس خبرنگاران برای ثبت لحظه‌های ایثارگری رزمندگان اسلام جان خود را بر کف نهادند و در کنار آرپیچی زن خبرنگار حضور داشت.

پاطلا خاطر نشان کرد: امیدواریم که همه ما حافظ خون شهدا بوده و بتوانیم در راستای حفظ دستاوردهای نظام به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها بی‌اثر شده‌اند تاکید کرد: امروز قلم‌ها هستند که دنیا را هدایت می‌کنند و ان‌شاءالله خبرنگاران ما به عنوان رسولان ارزش‌ها بتوانند به وظیفه خطیری که بر عهده دارند عمل کرده و از حق و حقوق مردم پاسداری کنند.

مدیر شعب مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان قم بیان کرد: خبرنگاران در همه شرایط حامی انقلاب و ولایت هستند و به عنوان سربازان انقلاب در جبهه فرهنگی به مبارزه می‌پردازند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و تاریخچه شکل‌گیری مؤسسه مالی و اعتباری قم تصریح کرد: مؤسسه مالی و اعتباری مهر از سال 73 با یک شعبه فعالیت خود را در قم آغاز کرده است و در حال حاضر 18 شعبه مشغول فعالیت هستند و 350 هزار نفر در این مؤسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند.

پاطلا با اشاره به اینکه یک چهارم مردم قم اضافه کرد: هر روز بر تعداد سپرده‌گذاران ما افزوده می‌شود و این مسئله همچنان بار امانت‌داری ما را سنگین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 336 شعبه بانکی در استان قم مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 18 شعبه مربوط به مؤسسه مالی و اعتباری مهر است گفت: در حال حاضر 17 درصد سهم بازار مالی قم را به خود اختصاص داده‌ایم.

مدیر امور شعب مالی و اعتباری مهر استان قم خاطر نشان کرد: در سال 86 کل منابع ما هزار میلیارد بود ولی این رقم در سال 90 به 5 هزار و 600 میلیارد ریال رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: در زمینه سپرده‌گذاری بعد از بانک ملی و ملت در رتبه سوم قرار داریم و در زمینه تسهیلات رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول