اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

نمایشگاه کتاب تبریز مشارکت بیشتر مدیران را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز مشارکت بیشتر مدیران استانی را طلب می‌کند.

نمایشگاه کتاب تبریز مشارکت بیشتر مدیران را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، محمدحسین فرهنگی اظهار کرد: برگزاری سالانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز رویداد فرهنگی مهمی در سطح استان، منطقه شمال‌غرب و کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استقبال مطلوب دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه از این نمایشگاه همواره مورد توجه و اهمیت دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بوده و از این رو تمام تلاش برای ارائه تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب تبریز صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر سطح کیفی دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اغلب ناشران مطرح، فعال و برجسته کشور در نمایشگاه تبریز حضور دارند که نشان از اهمیت و جایگاه نمایشگاه کتاب تبریز و توجه ناشران به خواسته مخاطبان این استان دارد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور جدی ناشران، ارائه تخفیف‌های نمایشگاهی، فضای گسترده نمایشگاه، ارائه تازه‌های نشر و برنامه‌های جنبی مختلف، در استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تبریز تاثیرگذار بوده و تداوم این روند موجب تاثیرگذاری بیش از پیش این نمایشگاه خواهد بود.

فرهنگی نقش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در استان را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه تهران، بزرگترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور محسوب می‌شود و همین مسئله تاثیر مهمی در رشد و توسعه شاخص‌های علمی در منطقه داشته است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی هم به لحاظ مراکز دانشگاهی و هم به لحاظ فرهنگی و اجتماعی جزو استان‌های شاخص کشور محسوب می‌شود، گفت: تداوم برگزاری چنین رویدادهای مهم فرهنگی در سطح استان نیازمند مشارکت مدیریت استانی است تا بتوان در رفع معضلات و گره‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه نقش‌آفرینی کرد. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول