اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 12 رأی اعضای مجمع

ملکی در ریاست هیئت ژیمناستیک استان قم ابقاء شد

خبرگزاری فارس: غلام‌رضا ملکی با کسب حداکثر آراء همچنان در پست ریاست هیئت ژیمناستیک استان قم باقی ماند.

ملکی در ریاست هیئت ژیمناستیک استان قم ابقاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک استان قم چهارشنبه شب به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و جعفر رضایی‌نژاد مدیر کل و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع هیئت ژیمناستیک استان قم که با حضور 15 نفر از جمع 17 عضو مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک این استان برگزار شد، غلام‌رضا ملکی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم انتخاب شد.

تنها کاندیدای ریاست هیئت ژیمناستیک استان قم غلام‌رضا ملکی از پیشکسوتان و نیروهای با سابقه استان قم بود که در ورزش قم چهره نام آشنایی است و در طول چهار سال گذشته نیز ریاست هیئت ژیمناستیک قم را بر عهده داشته است.

ملکی در ابتدا این مجمع به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت ژیمناستیک استان قم در طول چهار سال گذشته پرداخت و البته برخی موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی را مطرح کرد.

از نظر وی احداث خانه تخصصی ژیمناستیک مهم‌ترین اتفاق ورزش ژیمناستیک قم در چهار سال گذشته بود، ضمن اینکه ورزشکاران قمی نیز در رقابت‌های لیگ و قهرمانی ژیمناستیک کشور با حضور مداوم خود موفقیت‌های ارزنده‌ای را کسب کرده‌اند.

در حالی که 17 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیئت ژیمناستیک استان قم بودند، نماینده تربیت بدنی آموزش و پرورش در این جلسه غیبت داشت و به همین خاطر 16 نفر رأی خود را به گلدان جمع‌آوری آرای مأخوذه انداختند.

با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم 12 رأی خود را به غلام‌رضا ملکی دادند و چهار رأی سفید به صندوق انداخته شد تا بدین ترتیب ملکی بار دیگر مسئولیت ریاست هیئت ژیمناستیک استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب غلام‌رضا ملکی به عنوان رئیس جدید هیئت ژیمناستیک استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیئت این امکان را دارد که برای مدت هشت سال متوالی رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم باقی بماند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول