اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فنی استانداری اردبیل تاکید شد

نظارت ویژه بر استانداردسازی مصالح ساختمانی

خبرگزاری فارس: دریافت گواهی استاندارد توسط واحدهای فعال در زمینه تولید مصالح ساختمانی و نظارت ویژه بر استانداردسازی مصالح در شورای فنی استانداری اردبیل تاکید شد.

نظارت ویژه بر استانداردسازی مصالح ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس در اردبیل، مسئول کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی عصر امروز در هشتمین جلسه شورای فنی استانداری اردبیل اظهار داشت: واحدهایی که در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعال هستند الزاما باید دارای گواهی استاندار باشند و این مسئولیت به اداره کل استاندار تحقیقات صنعتی استان محول شده است.

موسوی با اشاره به تولید برخی از مصالح ساختمانی غیراستاندارد از جمله شن و ماسه و آسفالت، خواستار رسیدگی و استاندار شدن این مصالح در این جلسه شد.

وی حمل مصالح ساختمانی خیس تا پایان کار را حادثه‌ساز عنوان کرد و خواستار شد در این جلسه به این موضوع رسیدگی و از انجام آن جلوگیری شود.

مسئول کمیته آموزش شورای فنی استانداری اردبیل یادآور شد: شناسایی و معرفی مصالح جدید با کیفیت در استان، ‌اطلاع‌رسانی آخرین یافته‌های علمی و صنعتی در مورد صنعت ساختمان و اجرای عملیات آن از ضروریات است.

موسوی در ادامه جلسه  برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی مهندسان و کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در کمیته پیمان نیز مسائل و مشکلات مربوط به فهرست بهای حمل مصالح به صورت دستی و ماشینی و افزایش سه برابری قیمت مصالح و مطرح و بررسی شد.

در هشتمین جلسه شورای فنی استانداری اردبیل، درخواست اجرای امانی آسفالت معابر شهری و لکه‌گیری توسط شهرداری شهرستان هشتجین طرح و رسیدگی شد.

همچنین در این جلسه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل به بدهی 440 میلیارد ریالی و مشکل اعتبارات این شرکت به پیمانکاران اشاره کرد.

داود نجفیان با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با توجه به اعتبار ناچیز تخصیص یافته نسبت به سال گذشته با مشکلات اعتباری روبه رو شده اند خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول