اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست دفتر امور چاپ وزارت ارشاد

برگزیدگان صنعت چاپ قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در اختتامیه چهارمین جشنواره صنعت چاپ قم برگزیدگان این عرصه با حضور سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم تجلیل شدند.

برگزیدگان صنعت چاپ قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اختتامیه چهارمین جشنواره صنعت چاپ استان قم پیش از ظهر امروز در سالن همایش مجمع اصناف قم برگزار شد.

در این همایش مسئولان دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رؤسای اتحادیه چاپخانه‌داران استان‌های کشور و فعالان عرصه چاپ و نشر در استان قم حضور داشتند.

سید رضا دهناد معاون استاندار قم در این همایش با تاکید بر ظرفیت‌های عرصه چاپ و نشر در استان قم، بر حمایت مالی از فعالان این عرصه با راه‌اندازی صندوق توسعه چاپ و نشر قم تاکید کرد.

سپس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آماری از فعالیت‌های عرصه چاپ و نشر در استان قم ارائه داد.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه چاپ و نشر گفت: قم در عرصه چاپ و نشر در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

جهانگیر رضایی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران سخنران دیگر این همایش بود که با اشاره به مشکلات چاپخانه‌داران استان قم، خواستار رسیدگی مسئولان به این مسائل شد.

وی با اشاره به مالیات‌های سنگینی که برای صنعت‌گران عرصه چاپ در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: باید دولت در این زمینه به کمک چاپخانه‌داران بیاید.

سرپرست دفترکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این همایش بر ضرورت نگاه ویژه دولت به مقوله چاپ و نشر تاکید کرد.

یوسف افراش اتحاد و همدلی اعضای صنعت چاپ و نشر را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در این عرصه دانست.

در پایان این مراسم از برگزیدگان چهارمین جشنواره صنعت چاپ استان قم با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

در بخش چاپ افست از میان 128 اثر ارسال شده به این جشنواره، چهار اثر برگزیده شناخته شد که در این راستا از حسن ذاکر، سید عباس اسماعیلی‌نژاد، غلامرضا صالحی و حسین حاج‌اسماعیلی تجلیل به عمل آمد.

رقابت لیتوگراف‌ها از دیگر بخش‌های چهارمین جشنواره صنعت چاپ استان قم بود که در این راستا از داوود قاسمی و ابراهیم سلیمانی تجلیل به عمل آمد.

از میان 40 اثر صحافی رسیده به دبیرخانه این جشنواره نیز چهار اثر برگزیده شناخته شدند و از کانون تبلیغاتی سحر در میان کانون‌های تبلیغاتی به عنوان کانون برگزیده تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از مسلم باقری به عنوان پیشکسوت عرصه چاپ در استان قم و عطیه سادات رضویان به عنوان مسئول واحد برگزیده در عرصه چاپ دیجیتال با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول