اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهترین گل‌زن صبای قم:

با گل‌های فراوان دبیری تبریز را بدرقه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: تلاش زیادی می‌کنیم تا از دیدار خانگی برابر دبیری تبریز با کسب سه امتیاز خارج شده و تیم دبیری را به گل‌های فراوان بدرقه کنیم.

با گل‌های فراوان دبیری تبریز را بدرقه می‌کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار این تیم با دبیری تبریز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی خواهد بود و تلاش زیادی انجام خواهیم داد که در این بازی نتیجه را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: در این مسابقه در همان نیمه نخست به دنبال گل هستیم تا بتوانیم این مسابقه خانگی را همچون دیدارهای قبل خانگی مقابل راه ساری و لبنیات ارژن فارس با پیروزی ترک کنیم اما باید مواظب باشیم که با تجربیاتی که از بازی مقابل گیتی‌پسند آموخته‌ایم، مرتکب اشتباه نشویم.

کاپیتان دوم تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: ما در هفت بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم که خوشبختانه انگیزه کافی به کادر فنی و بازیکنان تیم صبای قم داده است تا این هفته نیز بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز دیگر نیز کسب کنیم.

وی در خصوص ارزیابی خود از این دیدار تصریح کرد: به نظر من صبا در خانه خوب و هجومی بازی خواهد کرد و در این مسابقه نیز با دوندگی و تکنیک بالای بازیکنان خود بیشتر زمان‌های مسابقه کنترل توپ و میدان را در اختیار خواهد داشت، خوشبختانه ما در تمام بازی‌های قبل هم فرصت‌های خوبی داشتیم و هم اینکه قدر آن‌ها را به خوبی دانسته‌ایم.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به پیروزی صبای قم در مصاف با شهرداری ساوه و میثاق تهران در دو بازی اخیر عنوان داشت: موقعیت‌های این دو بازی برای تیم ما زیاد بود و به خوبی نیز گل‌زنی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ما همیشه رو به جلو بازی می‌کنیم و همواره به دنبال گل هستیم و این آمادگی تیم فوتسال صبای قم است که روی حملات خوب برنامه‌ریزی می‌کند.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم بازی در سالن شهید حیدریان قم را نیز یکی از دلایل انگیزه بالای بازیکنان صبای قم برای کسب برتری مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز عنوان کرد و بیان داشت: اینجا مورد حمایت تماشاگران هستیم و همین عامل انگیزه ما برای برد را بیشتر می‌کند.

تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری دو بر یک مقابل تیم فوتسال میثاق تهران در هفته هشتم از دور رفت رقابت‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، به پنجمین برد خود در این فصل دست یافت و با 16 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول