اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید سازمان ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری:

کاداستر مهم‌ترین زیرساخت توسعه پایدار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید سازمان ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: کاداستر مهم‌ترین زیرساخت توسعه پایدار، امنیت و عدالت اجتماعی است.

کاداستر مهم‌ترین زیرساخت توسعه پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسن بهادر بعدازظهر امروز در مراسم معارفه خود در سمت مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: قانون هرچند که دقیق باشد شرط لازم برای پیشرفت است اما کافی نیست، یک مدیر زمانی موفق است که کرامت انسانی و خدمت به مردم و عدالت را بر اساس قانون سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک از دستگاه‌های اداری جدید کشور است که به صورت امروزی برقرار شده است و به نوعی جزو نخستین ادارات جدید تشکیل شده در کشور محسوب می‌شود.

بهادر خاطرنشان کرد: بیش از 80 سال پیش در سال 1310 قانون ثبت اسناد و املاک شکل گرفته که امروزه با اصلاحاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: در هیچ جامعه و ملتی پیشرفت و توسعه به وجود نخواهد آمد مگر اینکه تمام افراد آن جامعه خواهان پیشرفت و توسعه باشند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان ثبت در زمینه حمایت از حقوق شهروندان و همچنین توسعه قضایی از ‌کاداستر نام برد و گفت: اگر به رضایت‌مندی ارباب رجوع، کاهش ورودی پرونده‌ها به سیستم قضایی و کارآمدی سیستم ثبت اعتقاد داریم، اجرای طرح کاداستر، تنها راه رسیدن به این امور است.

بهادر کاداستر را مهم‌ترین زیرساخت توسعه پایدار، امنیت و عدالت اجتماعی برشمرد و گفت: سازمان ثبت ‌موظف به اجرای آن است، تا زمانی ‌که طرح کاداستر در کشور به اجرا درنیاید، ‌نابسامانی‌هایی همچون سوء‌استفاده از زمین و شکل‌گیری مافیای اقتصادی در این بخش وجود خواهد داشت.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک، مدیرکل امور نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک، رئیس کانون دفاتر اسناد و املاک، معاون پشتیبانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی برگزار و در پایان از زحمات سید مهدی هاشمی تقدیر و محمد حسن بهادر به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول