اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نمایندگان دخالتی در کارم نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز هیچ نماینده‌ای از من سهم‌خواهی نکرده‌ و در کار من دخالتی نکرده است چرا که من تضمینی از آقایان برای محکم شدن پایه‌های مدیریتی خود نخواسته‌ام.

نمایندگان دخالتی در کارم نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این جلسه 18 طرح تغییر کاربری مورد بررسی قرار گرفت که 11 طرح  اعلام شده از پنج کارگروه این کمیته با موافقت اعضای شرکت‌کننده به تصویب رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان تعداد آراء اخذ شده هر کمیته بیان کرد: کمیته بهداشت و سلامت، علم و فناوری، آمایش و اشتغال طرح‌های خود را در این جلسه مطرح کردند اما آن چه که حائز اهمیت است رأی مخفی اعضا طبق دستورات وارد شده از سوی قانونگذاران به این مصوبات می‌باشد.

وی به رعایت نظم، ضوابط و مقررات اشاره کرد و گفت: رعایت نظم و برقراری نسبی آن را باید ابتدا از خود شروع کنیم و بعد از سایر مسئولین و مردم چنین انتظاری را داشته باشیم.

صابری پاسخگویی و همدلی مدیران با مردم و نمایندگان را از ملزومات برشمرد و تصریح کرد: مدیر یک دستگاه بزرگ‌ترین حامی مردم بوده و اگر از خود ضعف نشان دهیم ضررهای زیادی را متحمل خواهیم شد چرا که اطلاعات ناقص اثر سوء بر جا می‌گذارد.

این مسئول ارشد استانی به مستندسازی ساختمان‌های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: آفتی که همه جای کشور به چشم می‌خورد ساختمان‌های دولتی فاقد سند است که جهت مستندسازی تیمی را وضع خواهیم کرد تا در شش ماه دوم سال هیچ‌گونه اتاق دولتی فاقد سند نداشته باشیم.

صابری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های حوزه کاری خود دانست و افزود: ضرورت پاسخگویی مسئولان به فرمانداران و بخشداران در هر شهرستان جهت پیشبرد اهداف عمرانی و کارهای مهم مردمی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسئله اشتغال را اولویت نخست دانست و خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی می‌توان با کمترین بودجه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین زمینه اشتغال برای جوانان را فراهم کرد.

وی در ادامه پیگیری، کنترل و نظارت مدیران را از مهم‌ترین اصول مدیریت دانست و بیان کرد: کارگروه‌ها موظفند فعالیت حوزه کاری خود را افزایش دهند چرا که سیاست‌های کلی استان در این بخش به تصویب می‌رسد ولی متأسفانه به رغم کارهای صورت گرفته هنوز محور فعالیت کارگروه‌ها برای اعضا به خوبی روشن نشده است.

این مسئول به ماده 215 اشاره کرد و گفت: مجوز ماده 215 و مقدمات آن فراهم شده است که حوزه‌های عمرانی و تمامی کمیته‌ها به مدت 10 روز فرصت دارند طرح‌ها و مصوبات خود را برای تخصیص بودجه آماده کنند در غیر این صورت بودجه دریافتی به سال‌های آتی موکول خواهد شد.

صابری بازنگری طرح‌ها را گامی بزرگ برشمرد و ابراز کرد: بازنگری طرح‌ها و مهندسی ارزش برای با کیفیت انجام دادن هر چه بهتر پروژه‌ها به خصوص در حوزه آب و خاک بسیار مهم و قابل پیگیری می‌باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این جلسه افزود: تا امروز هیچ نماینده‌ای از من سهم‌خواهی نکرده‌ و در کار من دخالتی نکرده است چرا که من تضمینی از آقایان جهت محکم شدن پایه‌های مدیریتی خود نخواسته‌ام  اما از همه شما مدیران خواستارم در جلسات اداری به صورت منظم حضور پیدا کنید تا تصمیمات بهتری را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول