اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر:

رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار با اطلاع‌رسانی و آموزش‌های همگانی مسائل و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارند.

رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمی صبح امروز در جمع خبرنگاران انعکاس مطلوب فعالیت‌های پلیس و انتخاب تیترهای مناسب در هفته نیروی انتظامی را موجب ایجاد احساس امنیت پایدار در سطح استان دانست.

وی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد صدا و سیمای استان در انعکاس عملکرد پلیس بوشهر گفت: رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار با اطلاع‌رسانی و آموزش‌های همگانی مسائل و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارند و امیدواریم در هفته نیروی انتظامی نیز این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.

این مقام انتظامی اهداف برجسته نیروی انتظامی در هفته ناجا را ایجاد فضایی مناسب برای تأمین امنیت بیشتر جامعه عنوان کرد و گفت: تفکر ما این است که شرایطی به وجود آوریم تا با احقاق این شعار آرمانی، آحاد جامعه احساس آرامش کرده و صلح و امنیت در جامعه حکمفرما شود.

وی در ادامه نقش رسانه‌های گروهی را در افزایش احساس امنیت بسیار مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار با اطلاع‌رسانی و آموزش‌های همگانی مسائل و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به امنیت موجود از زحمات مجموعه صدا و سیمای مرکز استان که با ایفای نقش مشارکتی، تعامل و همکاری در ایجاد آرامش و امنیت به نحو شایسته و مطلوب ایفای نقش می‌کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول