اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

کارت سوخت موتورسیکلت‌سواران متخلف باطل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس اجرای ابطال کارت سوخت موتورسیکلت‌سواران متخلف در بزرگراه‌ها را که موجب حادثه می‌شوند، اجرا می‌کند.

کارت سوخت موتورسیکلت‌سواران متخلف باطل می‌شود

حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با ورود موتورسیکلت‌‌سوارها به بزرگراه‌ها با وجود علائم و هشدار‌های نصب شده، اظهار کرد: پلیس راهور برای عدم ورود موتورسیکلت‌سواران به بزرگراه‌ها مدتی شرایط ورود موتورسواران به بزرگراه را با گذاشتن عامل انسانی در ورودی بزرگراه‌ها کنترل کرد.

وی افزود: پس از مدتی برای موتورسواران این قضیه فرهنگ‌سازی شد که پلیس با طرح‌های بعدی خود به صورت جدی برخورد با حکم قضایی را برای ورود موتورسیکلت‌سواران به بزرگراه در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس اجرای ابطال کارت سوخت موتورسیکلت‌سواران متخلف در بزرگراه‌ها را که موجب حادثه می‌شوند، اجرا می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که هنوز ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها مشاهده می‌شود، اضافه کرد: البته نسبت به گذشته تصادفات با موتورسیکلت‌ها در بزرگراه‌ها کاهش یافته است، اما هنوز متخلفانی هستند که در موقع جابه‌جایی نیروهای پلیس و یا در موقع بعدازظهر و شب‌ها وارد بزرگراه‌ها می‌شوند.

غلامی تاکید کرد: پلیس تمام اقدامات ایمنی در برخورد با موتورسوران متخلف را انجام داده است، اما این فرهنگ‌سازی عدم ورود به بزرگراه‌ها با موتورسیکلت به ویژه با سرنشینان بدون کلاه باید از سوی خود مردم صورت گیرد.

وی افزود: تمام هدف پلیس این است که خانواده‌ای با بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین داغدار  نشود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول