اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 64 ارومیه:

اقتدار نیروهای مسلح مانع هرگونه تعدی به کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 64 ارومیه گفت: اقتدار نیروهای مسلح مانع هرگونه تعدی به جمهوری اسلامی ایران است.

اقتدار نیروهای مسلح مانع هرگونه تعدی به کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن نبی‌پور عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ سه لشکر 64 ارومیه در مهاباد اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن روح اعتماد به نفس و ابتکار و نوآوری موجب استمرار پیشرفت نیروهای مسلح است.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح با بهره‌مندی از تجربیات سال‌های دفاع مقدس و مجهز‌شدن به سلاح‌های پیشرفته داخلی و نیز استفاده از تکنیک و تاکتیک‌های خاص از توانایی زیادی برخوردارند.

به گفته نبی‌پور اگر کسی قصد تعدی و تجاوز به کشورمان را داشته باشد با پاسخ محکم و کوبنده مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری توان مقابله با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اضافه کرد: نیروهای مسلح از اقتدار بسیار زیادی برخوردارند و ملت ایران مطمئن باشند که این نیروها برای دفاع از نظام اسلامی قابلیت زیادی دارند.

نبی‌پور با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توجه به پیشرفت و تجهیز قوای خود امروز توانمندتر و با صلابت‌تر از همیشه آماده هستند به تهدیدات دشمنان پاسخی دندان‌شکن بدهند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح علاوه بر سلاح‌های پیشرفته با استفاده از سلاح ایمان و اراده‌ای قوی با کوچک‌ترین تهدیدات خارجی مقابله و آنها را در نطفه سرکوب می‌کنند.

وی با تاکید بر اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان، تصریح کرد: نتایج درخشان دوران دفاع مقدس به دلیل وحدتی بود که در کشور حاکم بود و امروز نیز ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه و با اتکا به وحدت و همبستگی آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

در این مراسم موسی حامد بابایی به عنوان فرمانده جدید تیپ سه دلاور مهاباد معرفی و از خدمات امیر سرتیپ مظفر میرزابیگی قدردانی شد.

در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس، فرماندار، امام جمعه، مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول