اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس صومعه‌سرا خبر داد

پلمب 6 تالار عروسی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس صومعه‌سرا از پلمب شش تالار عروسی به دلیل برپایی جشن‌های مختلط در این شهرستان خبر داد.

پلمب 6 تالار عروسی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فریدون آقایی بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری همایش «پلیس، امنیت و اصناف» در سالن فارابی این شهرستان، هفته ناجا را موقعیت مناسبی برای نمایش توان نظامی مأموران و کارکنان انتظامی دانست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای ناجا تصریح کرد: شهدای نیروی انتظامی جان خود را در راستای امنیت اجتماعی جامعه و حفظ ارزش‌ها فدا کرده‌اند.

رئیس پلیس صومعه‌سرا با تاکید بر وجود امنیت و آرامش در جامعه اذعان کرد: امنیت و ارتقای آرامش اجتماعی توقع منطقی مردم و اصناف از پلیس است.

وی ایران اسلامی را مانند نگینی درخشان در جهان خواند و افزود: نیروی انتظامی با تأسی از فرامین رهبری رکن اساسی و اصلی کشور در برقراری و استقرار نظم و امنیت است.

آقایی با اشاره به عملکرد اصناف صومعه‌سرا در راستای همکاری با پلیس این شهرستان بیان کرد: اصناف صومعه‌سرا از یاری دهندگان مهم پلیس این شهرستان در برقراری نظم و امنیت هستند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو مقوله ارزشمند برای جامعه محسوب می‌شود، متذکر شد: انسان در روزگار دوری این دو نعمت تازه پی به ارزش و ضرورت آنها در زندگی خود می‌برد.

رئیس پلیس صومعه‌سرا، رعایت موازین ایمنی در اصناف را با اهمیت برشمرد و ادامه داد: نصب دوربین‌های حفاظتی در واحدهای صنفی از مهم‌ترین موازین رعایت اصول ایمنی است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت موازین ایمنی در اصناف و پیشگیری از وقوع سرقت با آموزش و ارائه دستورالعمل‌های ایمنی به کسبه و بازاریان محقق می‌شود.

به گفته آقایی سرقت از جمله دغدغه‌های نیروی انتظامی بوده که با درایت و همکاری مردم و حفاظت اصولی آنها از اموال شخصی آنها می‌توان شاهد کاهش سرقت‌ها و سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب باشیم.

به گفته وی امسال سرقت در صومعه‌سرا نسبت به زمان مشابه آن چهار درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس صومعه‌سرا درباره اقدام‌های نیروی انتظامی صومعه‌سرا در شش ماه نخست از سال جاری یادآور شد: مبارزه با عاملان مواد مخدر، توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف، جمع‌آوری ادوات ماهواره‌ای، بازرسی و پلمب واحدهای صنفی متخلف مانند تالار عروسی از جمله این اقدام‌ها بوده است.

وی از پلمب شش تالار عروسی صومعه‌سرا در چند هفته اخیر خبر داد و افزود: این 6 تالار عروسی به دلیل برپایی مراسم و جشن‌های مختلط زنان و مردان شناسایی و پلمب شده است.

آقایی با اشاره به بخش کشفیات مواد مخدر در صومعه‌سرا اضافه کرد: امسال 20 درصد از کشفیات مواد مخدر در صومعه‌سرا نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی به توقیف 200 دستگاه موتورسیکلت و 50 دستگاه خودرو در شش ماه نخست امسال در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: این وسایل نقلیه به دلیل آلودگی صوتی و استفاده نکردن از کلاه ایمنی و تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول