اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

والیبال کاله مازندران «باریج اسانس» را مغلوب کرد

خبرگزاری فارس: کاله مازندران امروز در دیداری تدارکاتی باریج اسانس کاشان را در سه گیم متوالی مغلوب کرد.

والیبال کاله مازندران «باریج اسانس» را مغلوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم والیبال کاله مازندران که برای فصل جدید لیگ برتر والیبال والیبالیست‌های خوبی را به خدمت گرفته، توانست ظهر امروز در دیداری تدارکاتی تیم قدرتمند باریج اسانس کاشان را مغلوب کند.

شاگردان بهروز عطایی در تمرینات آماده‌سازی پیش فصل خود توانستند محک خوبی مقابل شاگردان حسین معدنی بخورند و عملکرد خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

کاله مازندران نیز در نخستین دیدار تدارکاتی خود توانست با امتیازهای (25 بر16)، (27 بر 25) و (25 بر 19) باریج اسانس را شکست دهد.

براساس توافق کادر فنی و سرمربیان دو تیم کاله و باریج اسانس کار خود را علاوه بر سه گیم معمول بازی در دو گیم دیگر نیز ادامه دادند که نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال توانست دو گیم اضافی را نیز به سود خود به پایان برساند.

بازیکنان جدید کاله مازندران نظیر محمد موسوی عراقی، پتکویچ و فرهاد قائمی به همراه دیگر بازیکنان توانستند آمادگی جسمانی و هماهنگی تیمی خود را نسبت به گذشته آزمایش کنند.

همچنین دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی این دو تیم قدرتمند کشورمان که مربیان سرشناسی را نیز در راس مجموعه خود دارند شامگاه امروز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول