اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین دیدار روز نخست مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا

والیبال هند بر ازبکستان غلبه کرد

خبرگزاری فارس: در آخرین دیدار روز نخست مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا، تیم ملی والیبال جوانان هند با نتیجه سه بر یک بر تیم ازبکستان غلبه کرد.

والیبال هند بر ازبکستان غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه دیدار تیم‌های هند و ازبکستان در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد و تیم هند توانست در گیم نخست این دیدار 25 بر 15 تیم ملی ازبکستان را شکست دهد و در گیم دوم نیز پیروزی هندی‌ها استمرار یافت و با اختلاف 12 امتیاز، 25 بر 13 به برتری رسید.

اما در گیم سوم، این تیم ازبکستان بود که توانست با یک بازی خوب با امتیاز 25 بر 22 بر تیم هند غلبه کند و در گیم چهارم تیم ازبکستان با نتیجه 25 بر 17 مغلوب هند شد و بازی را سه بر یک واگذار کرد.

در این گروه تیم چین تایپه استراحت دارد.

سرمربی تیم ملی جوانان هند در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تیم ملی هند در پانزدهمین دوره مسابقات توانسته بود با بازی بی‌نظیر به مقام سوم دست یابد و در این دوره از مسابقات تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مقام قهرمانی جوانان آسیا را به دست آوریم.

جوتیش با اشاره به عملکرد بازیکنان تیم خود افزود: بازی اعضای تیم ملی در سه گیم اول، دوم و چهارم رضایت‌بخش بود اما در گیم سوم نتیجه را به ازبک‌ها واگذار کرد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش بازیکنان این تیم دستیابی به مقام قهرمانی است و امیدواریم قهرمان این دوره از مسابقات باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ازبکستان نیز در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و دلیل باخت تیم خود در مقابل هند را نبود تمرین کافی بازیکنان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این مسابقات نخستین حضور ما در مسابقات بین‌المللی است این حضور نشان از تجربه کم ما در این بازی‌هاست.

محی‌الدین شادمنوف هدف‌گذاری تیم ازبکستان در این مسابقات را که نخستین تورنمنت تیم ملی جوانان این کشور است، حضور در رده ششم تا هشتم اعلام کرد و با ابراز رضایت از حضور در این بازی‌ها گفت: با وجود باخت، بازی خوبی مقابل تیم ملی هند انجام دادیم و توانستیم شایستگی‌های خود را به اثبات برسانیم.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از امروز با شرکت 13 تیم در دو سالن 6 هزار نفری غدیر و 3 هزار نفری شهیدان آهن‌دوست برگزار می‌شود.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا با شرکت تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، ترکمنستان، استرالیا، ژاپن، تایلند، افغانستان، سریلانکا، هند، چین تایپه، ازبکستان، چین، کره جنوبی و قزاقستان برگزار می‌شود و سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جوانان جهان را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول