اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دیر:

خواستگار کلاهبردار در دیر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دیر از شناسایی و دستگیری مرد جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش 250میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

خواستگار کلاهبردار در دیر دستگیر شد

خضر تنگستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مردی میانسال با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان دیر از سرقت 250 میلیون ریال طلا و جواهرات و همچنین وجه نقد متعلق به همسر و فرزندش خبر داد.

تنگستانی افزود: ماموران آگاهی شهرستان دیر بلافاصله اکیپ عملیاتی لازم تشکیل داده و تحقیقات خود را آغاز کردند، پلیس پس از انجام تحقیقات شبانه‌روزی و گسترده به دختر صاحبخانه مظنون شد که پس از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی دختر مورد نظر به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: دختر همسایه در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس پرده از راز سرقت 250 میلیون ریالی برداشت و گفت:‌ از حدود یک سال قبل با مرد جوانی آشنا شدم که به من قول ازدواج داد و در طول چند ماه گذشته نیز با بیان اینکه مشکلات مالی اجازه ازدواج را به وی نمی‌دهد از من تقاضای کمک کرد و من هم که به وی علاقه پیدا کرده بودم از منزل‌مان مقداری طلاجات و وجه نقد را در سه مرحله مخفیانه به او دادم و زمانی از این خواب بیدار شدم که متوجه ازدواج وی با دختر دیگری شدم.

تنگستانی ادامه داد:‌ پلیس دیر طی یک عملیات غافلگیرانه مرد شیاد را دستگیر و به پایگاه انتظامی انتقال داد که در نتیجه طلا و جواهراتی که توسط دختر مالباخته تحویل خواستگار قلابی شده بود به صاحبخانه بازگردانده شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دیر در پایان توسل به مکتب قرآن و اهل بیت را تنها مسیر تربیت صحیح و اسلامی انسان‌ها دانست و گفت: در جامعه امروزی با وجود هجمه‌های جنگ نرم دشمنان و بمباران امواج ماهواره‌ای و رسانه‌ای توسط آنان، توسل به آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت (ع) تنها عاملی است که می‌تواند در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول