اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا:

پایبندی به فرامین رهبری رمز قدرت حافظان امنیت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: اتحاد و پایبندی به فرامین رهبری رمز قدرت حافظان امنیت است.

پایبندی به فرامین رهبری رمز قدرت حافظان امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندهی انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته ناجا، نیروی انتظامی را قوای مهم امنیتی و حفاظتی کشور دانست.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در راستای ثبات اقتدار و امنیت اجتماعی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تعامل و همکاری کارکنان ناجا تداوم دهنده راه سالار شهیدان است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه نقش نیروهای انتظامی در عرصه حساس و سخت کنونی بسیار مهم و حیاتی است، تصریح کرد: نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به پشتوانه رهبری جامعه خواب راحت را از ایادی زور و ظلم سلب کرده است.

وی نیروی انتظامی را مقتدر و محبوب در بین مردم خواند و افزود: اتحاد و پایبندی به فرامین رهبری رمز قدرت حافظان امنیت است.

خصوصی به انتشار فیلم و کاریکاتور موهن ضد اسلامی در راستای توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و یادآور شد: این خشم نشانه پیشرفت جوامع اسلامی و عدم اطاعت‌پذیری مسلمانان از کشورهای استکبار ستیز و صهیونیسم است.

وی با تصریح بر اینکه اتحاد ملی لازمه پیشروی کشور برای دستیابی به اهداف دینی و اسلامی است، بیان کرد: امروزه کشور نیازمند قدرتی بزرگ برای مقابله با قدرت‌های بیگانه است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در راستای استقرار امنیت اجتماعی و مبارزه با قانون‌شکنان بیان کرد: نیروی انتظامی در دوران فتنه، جنگ روانی نرم و تحریم اقتصادی برای پایداری نظام و کشور مقتدرانه نقش‌آفرینی کرده است.

وی اضافه کرد: کمتر کشوری توان مقابله در شرایط ناعادلانه و جنگ نابرابری که غرب و استکبار جهانی برای نابودی ایران ایجاد کرده‌اند را دارند.

خصوصی با اشاره به قدرت جادویی اتحاد و همبستگی جمعی متذکر شد: وحدت بین مردم و مسئولان عامل اصلی پیشروی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول