اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دپارتمان نجوم مؤسسه بتا عنوان کرد

آموزش هزار نفر در دوره‌های آموزشی نجوم

خبرگزاری فارس: مدیر دپارتمان نجوم مؤسسه بتا گفت: در طول مدت سه سال گذشته بیش از هزار نفر در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه با عنوان نجوم و دیگر مباحث مربوط به نجوم شرکت کردند.

آموزش هزار نفر در دوره‌های آموزشی نجوم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم متین نجارزاده امروز در حاشیه سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: مؤسسه بتا در زمینه آموزش علوم نوین در استان قم پیش قدم است و در این راستا به تدریس رشته‌هایی چون رباتیک، نانو، نجوم، هوا و فضا و کارگاه‌های زیست و شیمی اهتمام دارد.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری اینگونه آموزش‌ها در استان قم بیان کرد: رشته‌های نجوم، هوا فضا و رباتیک حدود سه سال است که در قم تدریس می‌شود که در این مدت توانسته‌ایم به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

مدیر دپارتمان نجوم مؤسسه بتا افزود: برگزاری مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشوری و دستیابی به مقام‌های برتر در طول سه دوره گذشته و همچنین برگزاری سیزدهمین مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور در استان قم از جمله نتایج چشمگیر فعالیت این مؤسسه است.

وی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی نجوم این مؤسسه برای تمام مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.

نجارزاده بیان کرد: در این دوره آموزشی بسته‌های آموزشی ویژه و مشاوره در زمینه ساخت و تجهیز رصدخانه به علاقه‌مندان اینگونه مباحث ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تعداد کسانی که در سه سال اخیر در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه شرکت کرده‌اند ابراز کرد: در طول این مدت بیش از هزار نفر در دوره‌های عکاسی نجوم و دیگر مباحث نجومی این مؤسسه شرکت کردند.

مدیر دپارتمان نجوم مؤسسه بتا بیان کرد: در این مؤسسه محصولات و ابزارهای آموزشی نجوم، کتاب، نرم‌افزارهای نجومی، تلسکوپ، دوربین‌های دو چشمی و چترهای افلاک‌نما به علاقه‌مندان نجوم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول