اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای زن در الیگودرز برگزار شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان الیگودرز یادواره شهدای زن این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای زن در الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز صبح امروز در مراسم یادواره شهدای زن در الیگودرز گفت: نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس یک نقش بی‌بدیل بود.

اسماعیل هداوند اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب آمریکا از ایران حمایت می‌کرد و ایران در آن دوران بر عراق هیچ‌گونه غلبه‌ای نداشت، اما همین که انقلاب پا گرفت، آنها خواستند دو کشور مسلمان را به جان هم اندازند و به این وسیله ابزار جنگی خود را به فروش برسانند.

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز گفت: امام خمینی(ره) همیشه در جبهه‌های حق علیه باطل با رهنمودهای معنوی خود باعث دلگرمی رزمندگان بود و همین رهنمودها بودند که نتیجه داد و انقلاب اسلامی به یک پیروزی تاریخی رسید.

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز گفت: در آن زمان پایگاه شکاری دزفول آمادگی چندانی نداشت و اگر هم داشت بنی صدر اجازه نمی‌داد، زیرا بنی صدر از نیروهای مخالف نظام بود و با دشمن همکاری می‌کرد.

وی در ادامه خطاب به اقشار مختلف حاضر در یادواره شهدای زن الیگودرز افزود: به شما توصیه می‌کنم که کتاب «دا» را بخوانید تا بدانید که چه اتفاقی برای میهن افتاد و رزمندگان اسلام چه کردند؛ زنانی بودند که شهید شدند اما کسی نبود آنها را دفن کند.

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز با تاکید بر مطالعه وصیتنامه شهدای زن، گفت:‌این وصیتنامه‌ها آثار با ارزشی هستند که باید همواره آنها را همراه و الگوی خود داشته باشیم.

وی یادآور شد: اگر ما امروز سران کشورهایی را می‌بینیم که در ایران آمدند و در برابر رهبر معظم انقلاب می‌گویند که شما رهبر دنیا هستید و رئیس جمهور آن‌قدر جرات پیدا می‌کند که در سازمان ملل آنچنان سخنرانی می‌کند، همه این‌ها مدیون ایثارگرانی است که هشت سال دفاع کردند.

وی افزود: باید حرمت خانواده شهدا را داشته باشیم و به جانبازان و فرزندان آنها احترام بگذاریم.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول