اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جدید شهرستان بهاباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم حجت‌الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی به عنوان امام جمعه جدید بهاباد معرفی شد.

امام جمعه جدید شهرستان بهاباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد، حجت‌الاسلام ملاحسینی، امام جمعه سابق بهاباد در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان ضمن معرفی بهاباد و خدمات ارائه شده در طول مدت خدمت خود، برای امام جمعه جدید آرزوی موفقیت کرد.

ملاحسینی، شهرستان بهاباد را دارای مردمی سخت‌کوش و عاشق ولایت توصیف کرد و به عنایات ویژه مقام معظم رهبری به این شهرستان و برپایی سفره کرامت در چند سال اخیر از سوی ایشان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رحمانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز در این مراسم خدمات امام جمعه سابق بهاباد را در توسعه شهرستان بسیار با اهمیت دانست و از همراهی مردم با ائمه جمعه قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: اهالی متدین شهرستان بهاباد همچون گذشته در حمایت از امام جمعه قدم بردارند.

در ادامه این مراسم، حکم حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی، امام جمعه جدید بهاباد از سوی نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد قرائت شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول