اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عبور از 7 شهر کشور

تیم دوچرخه‌سواران خادمان رضوی به آستان‌‌بوسی حرم رضوی می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول تیم دوچرخه‌سواری خادمان بسیج حفاظت حرم امام رضا(ع) در مسجد جامع نیشابور گفت: تیم دوچرخه‌سواری خادمان بسیج حفاظت حرم امام رضا(ع)، از قم حرکت و بعد از عبور از هفت شهر به آستان بوسی حرم رضوی می‌روند.

تیم دوچرخه‌سواران خادمان رضوی به آستان‌‌بوسی حرم رضوی می‌روند

یعقوب عاقلی امروز و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تیم دوچرخه‌سواری خادمان بسیج حفاظت حرم امام رضا(ع)، جانبازان و ایثارگران از 29 شهریور از قم حرکت و بعد از عبور از هفت شهر تهران، گرمسار، سمنان، دامغان، میامی، سبزوار و نیشابور عصر پنج‌شنبه شش مهرماه به پابوسی امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

وی گفت: بازدید از خانواده شهدا و جانباز، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هر شهر، دیدار با مسئولان و شرکت در نماز جماعت مساجد جامع هر شهر از دیگر برنامه‌های این کاروان دوچرخه‌سواری است.

مسئول تیم دوچرخه‌سواری خادمان بسیج حفاظت حرم امام رضا(ع) هم‌سفر شدن دوچرخه‌سواران جانباز را با گروه خادمان حرم امام رضا(ع) از حرم حضرت معصومه(س) تا حرم امام رضا(ع) را اتفاقی اعلام کرد و گفت: این اتفاق با توجه به هم‌زمانی دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، معنویت و برکت این سفر را چند برابر کرده است.

عاقلی بیان کرد: دراین کاروان تعداد 16 نفر از خادمان حرم امام رضا(ع) در کنار 34 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس از حرم معصومه(س) تا حرم امام رضا(ع) را رکاب می‌زنند.

وی، توزیع نبات متبرک حرم امام رضا(ع)، بسته‌های فرهنگی، cd و کتاب با موضوع دهه کرامت در بین مردم  و شهر، مدیحه‌سرایی، قرائت زیارت عاشورا و اهداء جایزه به هشت نفر از نمازگزاران را از برنامه‌های فرهنگی این تیم ارادتمندان امام رضا(ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول