اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهرماه جاری صورت می‌گیرد؛

برگزاری 4 کارگاه آموزشی ورزشی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از برگزاری چهار کارگاه آموزشی ورزشی در مهرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 4 کارگاه آموزشی ورزشی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین ذراتی امروز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان یک دوره کارگاه آموزش با عنوان «اصول و مبانی سرپرستی در گروه» ویژه ورزشکاران کوهنورد را از 12 تا 14 مهرماه برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از مهمترین رکن‌های کوهنوردی برای صعود آسان اصول و مبانی سرپرستی گروه کوهنوردی است که نقش مهمی در هدایت گروه به فتح قله دارد.

این مسئول همچنین از برگزاری یک کارگاه آموزشی «احیاء و کمک‌های اولیه» ویژه تمامی ورزشکاران رشته مختلف خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی پنجشنبه ششم مهرماه در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری کاشان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان افزود: یک دوره کارگاه آموزشی «احیاء و کمک‌های اولیه» نیز برای ورزشکاران اسکیت این شهرستان نیز طی روزهای 12 و 13 مهرماه جاری برپا می‌شود.

ذراتی در ادامه یادآور شد: یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان «برخورد اولیه با آسیب‌های ورزشی» ویژه ورزشکاران دوچرخه‌سوار این شهرستان در 27 مهرماه برگزار می‌شود.

به گفته وی یک دوره آموزش حرکات اصلاحی و کار با دستگاه‌های ورزشی نیز همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در کاشان دائر می‌شود.

وی همچنین از برگزاری همایش نکوداشت مقام سالمند با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و گفت: این همایش با عنوان «ورزش در گروه خاص سالمندی» دهم مهرماه برگزار می‌شود.

ذرّاتی در ادامه از تأسیس هیئت شمشیربازی خبر داد و گفت: همزمان با تأسیس هیئت شمشیربازی کاشان یک دوره کلاس توجیهی مربی‌گری درجه 3 شمشیربازی در قالب یک دوره کلاس توجیهی برای علاقه‌مندان به این رشته با حضور نجاریان مربی رسمی فدراسیون شمشیربازی در هفته آینده برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با تأسیس هیئت شمشیربازی شهرستان کاشان بعد از هیئت تنیس خاکی تعداد هیئت‌های ورزشی این شهرستان از 42 هیئت به 43 هیئت ورزشی افزایش می‌یابد.

رئیس کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان تصریح کرد: در صورت ادغام هیئت ورزش آمادگی جسمانی در هیئت ورزش‌های همگانی بار دیگر هیئت ورزشی شهرستان کاشان به 42 هیئت کاهش می‌‌یابد.

در شهرستان کاشان بیش از 14 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته آقایان و بانوان در 42 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول