اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

برگزاری همایش شجره اسلامی ورزشکاران در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری همایش شجره انقلاب اسلامی ورزشکاران در ساری خبر داد.

برگزاری همایش شجره اسلامی ورزشکاران در ساری

نصرالله پریچهره امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران با کمک هیئت‌های ورزشی استان به مناسبت گرامیداشت سی و سومین بهار انقلاب همایش بزرگ شجره اسلامی را در مرکز استان برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: این همایش در تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری جوانان و همچنین تحولات منطقه‌ای و جهانی و تقویت باورهای دینی و انقلابی نیروی خودباوری و اعتماد به توانمندی‌های جوانان برگزار می‌شود.

پریچهره گفت: این همایش با حضور ورزشکاران، مربیان و داوران رشته‌های مختلف ورزشی و مسئولان ورزش استان و شهرستان و همچنین قهرمانان بنام استان در ساری برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: همایش شجره اسلامی طی دو روز شانزدهم و هجدهم بهمن از ساعت 8 و نیم صبح در سالن اهل بیت (ع) مصلای ساری برگزار می‌شود.

پریچهره در پایان اذعان داشت: هیئت فوتبال استان از هیئت‌های برتر و نمونه‌ای است که همیشه در اعیاد و مراسم‌های مختلف همکاری نزدیک و متقابلی با اداره کل ورزش و جوانان استان دارد و در این همایش هم با فراخواندن ورزشکاران، مربیان و داوران همکاری با مسئولان برگزارکننده این همایش خواهند داشت.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول