اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 60 کیلوگرم

کاراته‌کای قمی صاحب نشان برنز قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای قمی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین ماتسوشیما شد.

کاراته‌کای قمی صاحب نشان برنز قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ورزش‌های رزمی در استان قم از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند و هر کدام با در اختیار داشتن سبک‌ها و فرم‌های مختلف موفق به جذب جمعیت زیادی از نوجوانان و جوانان ورزش دوست و ورزشکار قمی به ورزش قهرمانی شده‌اند.

کاراته در بین این رشته‌ها جایگاه به مراتب بهتری دارد؛ این رشته در دو بخش کنترلی و غیر کنترلی فعالیت می‌کند و رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در هر سبک آن در حال حاضر در افتخارآفرینی هستند.

از ابتدای تابستان سال جاری کاراته‌کاهای قمی در مسابقات سبک‌های مختلف قهرمانی کشور با حریفان خود در رده‌های سنی گوناگون به میدان می‌روند و حاصل تلاش آنها کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز در تمام رده‌ها بوده است.

یکی از آخرین موفقیت‌های کاراته‌کاهای قمی در مسابقات سبکی قهرمانی کشور در پیکارهای قهرمانی سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته کشور به دست آمد و طی آن مهدی ایمانی قم را صاحب نشان برنز این رقابت‌ها کرد.

کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در مدت دو روز رقابت در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برابر یکدیگر به روی تاتامی رفتند و در نهایت مهدی ایمانی به مدال برنز دست پیدا کرد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی نوجوانان جدال نزدیک و نفس‌گیری بین کاراته‌کاهای میزبان و رقبای قمی و اصفهانی برگزار شد اما در این رقابت‌ها کاراته‌کاهای کرمان موفق‌تر از حریفان خود عمل کرده و به دیدار نهایی راه یافتند.

در این وزن دیدارهای مرحله نیمه نهایی با برتری حریفان کرمانی به پایان رسید و بدین ترتیب امیرحسین میرزایی و حسین ملک‌محمدی با کسب برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب جواز حضور در مسابقه پایانی شدند که این مسابقه را میرزایی برد و قهرمان شد.

از سوی دیگر در جدال برای کسب مدال برنز، دیدارهای رده‌بندی نیز حساسیتی کمتر از مسابقه فینال نداشت و سرانجام مهدی ایمانی از هیئت کاراته استان قم و محمدحسین جان‌نثاری از هیئت اصفهان با کسب مقام سوم مشترک به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول