اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس خبر داد

آغاز عملیات اجرایی منطقه نمونه گردشگری «هفت برم»

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس گفت: عملیات اجرایی منطقه نمونه گردشگری هفت برم در هفته گردشگری آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی منطقه نمونه گردشگری «هفت برم»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا نقیب‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه هفت برم با توجه به ظرفیت‌‌های گردشگری این منطقه مکان‌یابی شده و اجرای آن نقش موثری در توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان فارس دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس ادامه داد: منطقه هفت برم از جاذبه‌های گردشگری استان فارس است که با وجود آبگیرهای فراوان، اقلیم بسیار مطلوب و ظرفیت‌های بهینه طبیعی یکی از مناطق بکر و دیدنی برای گردشگران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه گردشگری هفت برم جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان فارس است، گفت: زمین این پروژه توسط بخش خصوصی تامین شده و با سرمایه‌گذاری بیش از 400 میلیارد ریال در طول سه سال احداث می‌شود.

نقیب‌زاده، توسعه مجموعه‌های تفریحی و گردشگری را از جمله نیازهای اساسی استان فارس دانست و تصریح کرد: احداث این پروژه نقش موثری در زمینه رشد و توسعه همه‌جانبه این استان دارد.

وی ادامه داد: پروژه هفت برم در زمینی به مساحت 48 هکتار ساخته می‌شود که تاسیساتی مانند مراکز اقامتی، پذیرایی، مراکز تفریحی و فرهنگی شامل فضای ورزشی، دریاچه و ورزش‌های آبی، بوستان‌ها، مسیرهای ویژه اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری، تالار اجتماعات و مسجد در آن طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس اضافه کرد: این پروژه علاوه بر سرویس‌دهی به شهروندان شیرازی قابلیت ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی به ویژه شهرستان‌های سپیدان، نورآباد، کازرون و همچنین استان‌های مجاور مانند خوزستان و بوشهر را دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حمایت از پروژه‌های گردشگری یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت توسعه گردشگری است، تصریح کرد: ارائه مشاوره به سرمایه‌گذار و اخذ تمام مجوزهای پروژه توسط این شرکت با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس انجام شده است.

به گزارش فارس، منطقه هفت برم در منتهی‌الیه شمال غرب بخش مرکزی شهرستان شیراز و فاصله 50 کیلومتری غرب شهر شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول