اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در البرز انجام شد

آغاز فعالیت شورای حل اختلاف گردشگری در البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز از آغاز به کار نخستین شورای حل اختلاف ویژه گردشگری کشور در این استان در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز فعالیت شورای حل اختلاف گردشگری در البرز

محمدرضا پوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که سرانجام طرح بررسی پرونده اختلافات گردشگری در یک شعبه تخصصی به کجا انجامید؟ اظهار داشت: با رشد و تحول در زندگی شهری مسائل جدی‌تری نیز مطرح شده و اختلافاتی میان افراد حقیقی و حقوقی پدید می‌آید که رسیدگی به آنها نیازمند تخصص است.

وی تصریح کرد:‌ حوزه گردشگری نیز یک بخش حساس و تخصصی و به طور قطع افرادی که می‌خواهند به اختلافات این حوزه رسیدگی کنند، باید از نظر علمی نیز دارای تخصص و اشراف کامل به موضوع باشند.

پوینده بیان داشت: بنابراین در اداره کل میراث فرهنگی استان البرز ایده راه‌اندازی یک شعبه تخصصی و ویژه برای رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها مطرح و سپس با همراهی و تعامل بسیار خوب از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول، این ایده به مرحله عمل رسید.

* راه‌اندازی شعبه حل اختلاف گردشگری البرز در هفته گردشگری

وی در پاسخ به این پرسش که شعبه تخصصی و ویژه حل اختلاف گردشگری البرز چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟‌ گفت: مراحل اداری و قانونی راه‌اندازی این شعبه که برای نخستین بار در کشور است، انجام شده و در تلاش هستیم تا در هفته گردشگری آغاز به کار کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز افزود: در این شعبه قضات و کارشناسان متخصص و با اطلاع در حوزه گردشگری حضور داشته و از این پس در استان البرز اختلافات و پرونده‌های این حوزه در شعبه فوق بررسی خواهد شد.

پوینده در پایان اظهار امیدواری کرد که راه‌اندازی این شعبه منجر به توسعه حوزه گردشگری استان البرز گردد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول