اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از حلقه سوم ترافیکی اصفهان

حجم ترافیک کلان‌شهر اصفهان 20 درصد کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش اصفهان گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی حلقه سوم ترافیکی در اصفهان سبب کاهش 20 درصدی حجم ترافیک در این کلان‌شهر می‌شود.

حجم ترافیک کلان‌شهر اصفهان 20 درصد کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان فضل‌الله محلوجی ظهر امروز در مراسم جشن تکمیل حلقه سوم ترافیکی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است، اظهار کرد: حلقه سوم ترافیکی اصفهان امروز پس از گذشت 15 سال کار و فعالیت کارشناسان شهرداری اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی 15 سال گذشته بیش از یک هزار و 520 میلیارد تومان برای اجرا و راه‌اندازی رینگ سوم ترافیکی اصفهان هزینه شده است، ادامه داد: اجرا و راه‌اندازی پروژه حلقه سوم ترافیکی اصفهان نسبت به سایر پروژه‌های اجرایی اصفهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

شهردار منطقه شش اصفهان با تاکید بر اینکه با بهره‌برداری از بزرگراه، تونل و تقاطع‌های غیرهمسطح شهید همت رینگ سوم ترافیکی اصفهان تکمیل و راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری و راه‌اندازی حلقه سوم ترافیکی در اصفهان سبب کاهش 20 درصدی حجم ترافیک در این کلان‌شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه ادامه رینگ سوم ترافیکی اصفهان در بخش‌هایی از بافت فرسوده همت‌آباد اصفهان اجرا شده است، اضافه کرد: احداث و راه‌اندازی این رینگ رونق و توسعه بافت فرسوده همت‌آباد اصفهان را در بر دارد و با بهره‌برداری از این رینگ این بافت به تدریج احیا می‌شود.

محلوجی با اشاره به اینکه بزرگراه شهید همت از محله همت‌آباد اصفهان عبور کرده است، تاکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت فرسوده و محلات قدیمی شهر سبب رونق و توسعه از محلات می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین اجرا و راه‌اندازی بزرگراه شهید همت از خواسته‌ها و مطالبات ساکنان محله همت‌آباد اصفهان بوده است، افزود: بهره‌برداری از این پروژه عمرانی کاهش مشکلات ترافیکی و زیست محیطی در کلان‌شهر اصفهان را به دنبال دارد.

شهردار منطقه شش اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه رینگ سوم ترافیکی در اصفهان سبب تقسیم دانشکده هوا و فضای سپاه به دو بخش شده است، گفت: همچنین با اجرا و راه‌اندازی این پروژه تمام پرواز‌های آموزشی دانشکده پرواز سپاه به مکان دیگری منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تکمیل رینگ سوم ترافیک اصفهان به دو سال زمان نیاز داشته است، اظهار کرد: اما با توجه به فعالیت‌های مسئولان شهری در این زمینه این رینگ پس از یک سال تکمیل و راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول