اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دشمن هیچ‏گاه فکر حمله دوباره به ایران را در سر نمی‏پروراند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند و رزمنده سال‏های جنگ گفت: دشمنان اسلام و انقلاب هیچ‏گاه فکر حمله دوباره به ایران را در سر نمی‏پرورانند.

دشمن هیچ‏گاه فکر حمله دوباره به ایران را در سر نمی‏پروراند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در جمع شماری از دانش‏آموزان مدارس شهرستان دماوند، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هشت سال دفاع مقدس را دفاع جانانه مردم ایران در مقابل تمام مستکبران و ظالمان ارزیابی کرد.

قاسمی‏فرزاد افزود: در 32 سال قبل و در چنین روزهایی دشمن بعثی با تحریک و تهییج مستکبران شرق و غرب و با هدف ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی به ما حمله کرد؛ اما مردم غیور این دیار چنان درسی به آنان دادند که هیچ‏گاه فکر حمله دوباره به ایران را در سر نپرورانند.

وی شهید فهمیده را یکی از اسوه‏های هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: شهید فهمیده دانش‏آموزی بود که فکر والایی داشت و در کنار 36 هزار شهید دانش‏آموز توانست حماسه‏ای جاودان خلق کند و نام زیبای خود را بر تارک زرین تاریخ به ثبت برساند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: صدام بعثی و ارتش وی تسخیر ایران را ظرف مدت یک هفته پیش‏بینی کرده بودند؛ اما واقعیت چیز دیگری بود و پس از هشت سال دفاع جانانه ملت ایران جز حقارت و درماندگی و میلیاردها دلار خسارت چیزی به دست نیاوردند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به استراتژی جدید دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن وقتی دید در جنگ سخت نمی‏تواند کاری از پیش ببرد، وارد فاز فرهنگی و جنگ نرم شد و باید با تلاش در عرصه فرهنگ در این جنگ نیز پیروز شویم.

قاسمی‏فرزاد یکی از راه‏های پیروزی در جنگ نرم را کسب دانش و فناوری‏های نو دانست و خطاب به دانش‏آموزان بیان داشت: ما مردم استواری هستیم و به یاری خدا و کمک شما آینده‏سازان کشور، آینده‏ای روشن را برای این ملت رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول