اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

نیرنگ‌های دشمن خللی در مسیر حرکت مردم ایجاد نکرده است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: خدعه‌ها و نیرنگ‌های دشمن هیچ خللی در مسیر حرکت مردم ایجاد نکرده و حتی ما را جسورانه‌تر وارد میادین مختلف کرده است.

نیرنگ‌های دشمن خللی در مسیر حرکت مردم ایجاد نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ویژگی‌هایی داشت و تجاربی را به دست آورد که مسیر صحیح انقلاب اسلامی را هدایت کرد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران هنوز در مسیری که امام (ره) ترسیم کرده بود قرار دارد و این باعث شده که خدعه‌ها و نیرنگ‌های دشمن هیچ خللی در مسیر حرکت مردم ایجاد نکند و حتی ما را جسورانه‌تر وارد میادین مختلف کند.

اسدی تاکید کرد: رزمندگان ما در دفاع جانانه خود، هیمنه آمریکا را شکستند و اکنون نیز با وجود اینکه این کشور جنایت‌کار تجهیزات نظامی و غیر نظامی فراوان خود را علیه کشور ما به کار بسته است، هیچ هدفی را به مقصد نخواهد برد.

وی اضافه کرد: ایام هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان واقعیت‌ها و رشادت و دلاورمردی رزمندگان اسلام است تا به موشکافی حقیقت‌های جنگ بپردازیم و از آنچه در این دوران حماسه‌ساز گذشته به نسل تشنه حقیقت و جوان بگوییم تا مردان و زنان فردا بدانند که برای حفظ آب و خاک میهن اسلامی چه خون‌ها ریخته شده و چه عزیزانی فدا شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان بیان کرد: دفاع مقدس برای ملت ما دستاوردهای ارزشمندی داشت که تقویت اعتماد به نفس و افزایش روحیه خودباوری در جوانان و فرزندان ایران اسلامی و اتکا به نیروی خودی و تلاش برای رفع کمبودها از این جمله است که باعث شد همه افراد و گروه‌ها برای دفاع از خاک و ناموس کشور به‌پا خیزند و هر چه در توان دارند در این راه هزینه کنند.

اسدی به تجلیل از شهدا پرداخت و اذعان داشت: شهداء جایگاه ویژه‌ای در قلوب ما دارند و رسیدن به قله‌های توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف مرهون رشادت‌های شهدا است.

وی گفت: امروز رفاه و آسایش ما مدیون رشادت شهداست و در این راستا توجه به خانواده‌های این عزیزان امری ضروری است.

وی با یادآوری خاطرات شهید علیرضا حسام‌زاده که از دانش‌آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) بود، از دانش‌آموزان خواست تا در مسیر علم‌آموزی و رشد و بالندگی کشور عزیز ایران محکم و استوار گام بردارند.

حبیب قاسمی مدیر دبیرستان امام خمینی (ره) نیز ضمن خیر مقدم‌گویی به ویژگی‌های انقلاب اشاره کرد و سپس به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های دبیرستان پرداخت و گفت: 85 درصد از دانش‌آموزان این دبیرستان در آزمون سراسری کنکور قبول شدند و بیش از 70 درصد دانش‌آموزان قبولی خرداد بوده و همچنین در مسابقات علمی، فرهنگی در زمینه‌های قرآن، نهج‌البلاغه، نوحه‌خوانی، تعزیه و دوومیدانی مقام‌های اول تا سوم کشوری، استانی و شهرستانی را کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان این آموزشگاه در رژه حماسی مقام اول را کسب کردند و همچنین در زمینه‌های مختلف درسی و آموزشی و فرهنگی فعال بوده‌اند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول