اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم تا دهم مهرماه

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان است

خبرگزاری فارس: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی طی روزهای هشتم تا دهم مهر ماه به میزبانی همدان در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزار می شود.

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی طی روزهای هشتم تا دهم مهر ماه به میزبانی همدان در سالن 6 هزار نفری انقلاب استان برگزار می‌شود.

با اتمام زمان ثبت نام برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور، انتخابی تیم ملی 158 ورزشکار از 25 استان کشور برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

منوچهر رضاخانی، رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان که مسئولیت سرپرستی رقابت‌های قهرمانی کشور را نیز برعهده دارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان با اعلام اینکه همدان از هر نظر برای میزبانی شایسته از آینده‌سازان وزنه‌برداری کشور آماده است، گفت: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و شخص افتخاری، هیچ مشکلی از بابت اسکان ورزشکاران و دیگر عوامل اجرایی وجود ندارد.

رضاخانی با ابراز این مطلب گفت: تنها مشکل نبود حامی است که آن نیز با حمایت اداره کل رفع خواهد شد، همدان خود را برای یک میزبانی بدون نقص آماده کرده است.

وی ابراز داشت: علاوه بر 158 وزنه‌بردار، 42 مربی، 24 سرپرست و 28 نفر به عنوان کادر اجرایی، برگزارکننده رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور هستند.

29 داور ملی و بین‌اللملی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی را که طی روزهای هشتم تا دهم مهر ماه به میزبانی همدان در سالن 6 هزار نفری انقلاب این استان برگزار می شود، قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول