اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان اصفهان شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: 17 شهریور رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان استان برگزار می‌شود و نفرات برتر این مسابقات نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان اصفهان شهریور برگزار می‌شود

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: سهراب مرادی در المپیک لندن نماینده 70 میلیون ایرانی در رشته وزنه‌برداری بود و در حال حاضر هم که نتوانسته نتیجه بگیرد باید از وی حمایت کنیم و نباید از کنار وی بی‌تفاوت عبور کنیم.

وی ادامه داد: سهراب مرادی به گفته خودش بسیار مشتاق بود که در المپیک برای مردم ایران مدال بیاورد تا بتواند دل مردم ایران را شاد کند اما به دلیل آسیب‌دیدگی که داشت نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تصریح کرد: وی پس از اینکه وارد ایران شد روحیه چندان مناسبی نداشت و در حال حاضر نیز در اصفهان مشغول استراحت است و قرار است خود را برای رقابت‌های لیگ و مسابقات جهانی آماده کند.

وی افزود: رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار شود و مرادی در حال حاضر نیز عضو تیم ملی حفاری است که پس از المپیک باید آماده حضور در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری شود.

سیف‌زاده در ادامه به برنامه‌های آینده هیئت وزنه‌برداری اشاره کرد و افزود: قرار است پس از ماه مبارک رمضان و در 17 شهریورماه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان استان را برگزار کنیم و نفرات برتر این مسابقات نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی گفت: هم‌چنین در ماه‌های آبان و آذر سال جاری نیز مسابقات تشویقی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان انتخابی استان را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول