اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

دانش آموزان ایرانی باید جایگاه واقعی خود در دنیای کنونی را بشناسند

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: دانش آموزان سرمایه گرانقدر ایران اسلامی هستند و باید جایگاه واقعی خود را در دنیای کنونی را بشناسند.

دانش آموزان ایرانی باید جایگاه واقعی خود در دنیای کنونی را بشناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین صمدانی صبح امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها با بیان اینکه ملت ایران ملتی آزاده و سرافراز با تاریخی کهن و قدیمی است، اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه گرانقدر ایران اسلامی هستند و باید جایگاه واقعی خود را در دنیای کنونی بشناسند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم و جایگاه ملی خود را در جهان ارتقاء دهیم، تصریح کرد: ایران اسلامی تبدیل به الگویی برای کشورهای جهان شده است.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: کشورهایی که سال‌ها زیر یوغ استعمار و استکبار بوده‌اند از انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده‌اند و دیگر حاضر نیستند سلطه‌گران بر آنها حاکمیت کنند. 

وی بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: حرکت‌ها، جنبش‌ها و انقلاب‌های کشورهای مظلوم عالم برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

صمدانی با محکوم کردن فیلم موهن و توهین‌آمیز به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام توسط استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، افزود: همه کشورهای اسلامی به ساخت این فیلم اعتراض کردند و با جدیت و حمیت از پیامبر اسلام(ص) دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه دانش آموزان تحصیل و آماده شدن برای فردای ایران اسلامی است، اضافه کرد: همه شما باید در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بکوشید تا ایرانی آباد و سرافراز داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول