اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد

راه‌اندازی خانه جهانگردی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از راه‌اندازی خانه جهانگردی در مازندران خبر داد.

راه‌اندازی خانه جهانگردی در مازندران

سیف‌الله فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از راه‌اندازی خانه جهانگردی استان مازندران با هدف ارائه خدمات فنی تخصصی و معرفی استعدادهای گردشگری مازندران خبر داد.

وی یادآور شد: همزمان با نواختن زنگ گردشگری، مسابقه کتبی مازندران‌شناسی در مدارس استان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران برگزاری همایش طبیعت‌گردی با موضوع گردشگری، طبیعت‌گردی و توسعه پایدار و نشست‌های تخصصی با موضوع گردشگری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرزانه خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس دیدار با جانبازان در مرکز امام علی و تور طبیعت‌گردی برای خانواده معظم شهداء، جانبازان و خبرنگاران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای تشویق نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری در این هفته به سنت هر ساله در بخش اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی بهترین مدیر، پذیرشگر، خانه‌دار، آشپز، بهره‌بردار و مدیر فنی معرفی می‌شود.

این مسئول گفت: امیدواریم به جایی برسیم که تفکر گردشگری به عنوان مهم‌ترین موضوع توسعه پایدار کشور و به ویژه مازندران توسط ستادی استانی گرامی داشته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: همان طور که رشد توسعه این صنعت نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی است گرامیداشت هفته‌های فرهنگی با عنوان‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که دارای تقویم جهانی نیز هستند نیازمند توجه تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی است که به نوعی با مقوله گردشگری ارتباط دارند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول