اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نگاهی به زندگی شهید مظلوم بهشتی

بخش دوم مستند «مظلوم لاله‌ها» ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم‌های مستند گفت: در صورت تخصیص بودجه مناسب قصد دارم مستند «مظلوم لاله‌ها» را که درباره زندگی شهید مظلوم بهشتی است، تکمیل و بخش دوم آن را بسازم.

بخش دوم مستند «مظلوم لاله‌ها» ساخته می‌شود

سید حمید بهشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه هیچ ارگانی حاضر نشد از ساخت این کلیپ حمایت کند مجبور شدم بخش اول این فیلم مستند را با هزینه‌های شخصی بسازم که هفتم تیرماه امسال مقارن با سالروز شهادت دکتر بهشتی از تلویزیون اصفهان پخش شد.

وی افزود: در این فیلم سعی کرده‌ام نکاتی از زندگی این شهید بزرگوار را که تاکنون به آنها پرداخته نشده، از زبان نزدیکان وی که پیش از این با آنها مصاحبه‌ای انجام نگرفته بود، بیان کنم.

این کارگردان فیلم‌های مستند با اشاره به اینکه بخش نخست «مستند لاله‌ها» 25 دقیقه از زندگی شهید بهشتی را در بر می‌گرفت، تاکید کرد: برای ساخت این مستند 10 میلیون تومان هزینه شد و ساخت بخش دوم آن نیز نیاز به همین مقدار هزینه دارد که تاکنون نتوانسته‌ام آن را تهیه کنم.

بهشتی با اشاره به اینکه ارگان‌های فرهنگی از ساخت فیلم مستند «مظلوم لاله‌ها» حمایت نکردند، تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های فراوان، ارگان‌هایی مانند بنیاد شهید اصفهان، اداره ارشاد و دستگاه‌های فرهنگی تنها به تایید طرح و دادن قول همکاری اکتفا کردند، اما پس از آن هیچ‌گونه حمایت و کمک مالی از ساخت این فیلم نکردند.

وی اضافه کرد: صدا و سیما برای پخش اول مظلوم لاله‌ها با ما همکاری کرد و برای بخش دوم آن نیز قرار است تنها در زمینه پخش از تلویزیون همکاری‌هایی انجام دهد، اما از لحاظ مالی هیچ کمکی را بر عهده نگرفته است.

این کارگردان فیلم‌های مستند اذعان داشت: خانواده شهید از ساخت این فیلم استقبال زیادی کردند و مایل بودند که ساخت بخش‌های دیگر آن که تنها به علت کمبود بودجه طول کشیده، ادامه داشته باشد که امیدوارم با تامین هزینه‌های لازم بتوانم آن را برای تیرماه سال آینده و سالروز شهادت این شهید بزرگ آماده کنم.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول