اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گلستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان معرفی شد.

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گلستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سیدجعفر مفیدی در طول مدیریت ثبت اسناد و املاک استان، علی‎اکبر کیمیایی به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان گلستان معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این مراسم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک با تثبیت حقوق مالکیتی مردم به عنوان یکی از بازوان پرتوان، اثرگذار و کارآمد دستگاه قضایی کشور محسوب می‎شود.

علیرضا جمشیدی با بیان اینکه تثبیت اسناد و املاک، همواره یکی از دغدغه‎های جدی مردم است اظهار داشت: بخش اعظمی از پرونده‎های موجود در دادگستری به این دلیل است که امور مالکیتی و ملکی مردم گاها دچار تداخل، تعارض و یا تعرض می‎شود.

وی ادامه داد: دقت و وسعت فعالیت‎ها در حوزه ثبت دغدغه مردم را کمتر خواهد کرد و با همت بلندی که در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وجود دارد، بخش اعظمی از مشکلات قضایی در این حوزه برطرف شده و مهمتر از همه اینکه حقوق شهروندی نیز تأمین خواهد شد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: الکترونیکی کردن اسناد و یکپارچه‎سازی آنها بر اساس قانون برنامه پنجم سبب می‎شود که مردم از خدمات دقیق‎تر و سهل‎الوصول‎تری در حوزه ثبت برخوردار شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک رابط بین حاکمیت و شهروندان در امور مالکیتی است، حصول رفاه عمومی، تحقق عدالت اجتماعی و امنیت ملی را ضمن ایجاد توسعه ثبت، از مهم‌ترین اهداف این سازمان برشمرد.

جمشیدی گفت: اعتقاد ما بر این است که نظام بین‎المللی باید از حقوق انسانیت، انسان‎ها دفاع کند زیرا زمان ارجحیت قومی و نژادی در جهان به پایان رسیده و آنچه که ضرورت امروز جامعه بشر است انسانیت انسان است.

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه امروز اگر آمریکایی‎ها و صهیونیست‎ها با طرح و نقشه خبیثانه و نگاه نژادپرستانه اقدام به ساخت فیلم موهن درباره پیامبر مکرم اسلام (ص) می‎کنند، تنها به این دلیل است که در مقابل تفکر اسلامی و آزاده‎خواهی شکل گرفته در جهان احساس شکست و ناامیدی کرده‎اند، از این رو چاره کار برون‎رفت از این وضعیت را در توهین به ارزش‎های اسلامی جست‌وجو می‎کنند.

جمشیدی تأکید کرد: خوشبختانه جهان اسلام و امت‎های مسلمان بیدار هستند و با موجی از خشم و انزجار از این حرکت مذبوحانه استکبار جهانی، به امید خداوند متعال، آنها را به سزای این عمل شیطانی‌شان خواهند رساند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سیدجعفر مفیدی در طول مدیریت ثبت اسناد و املاک استان، علی‎اکبر کیمیایی به عنوان مدیر کل جدید این عرصه در استان گلستان معرفی شد.

علی‎اکبر کیمیایی که پیش از این به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گیلان فعالیت می‎کرد و اکنون سید جعفر مفیدی به عنوان عهده‎دار جدید این مسئولیت در استان گیلان معرفی شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول