اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه امسال

مسابقات لیگ برتر تنیس در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی گفت: مهر ماه امسال ارومیه میزبان مسابقات لیگ برتر تنیس در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان است.

مسابقات لیگ برتر تنیس در ارومیه برگزار می‌شود

بهمن شکاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه به عملکردهای شش ماهه نخست هیئت اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام مهندسان و پزشکان، مسابقات دسته دو، برگزاری مسابقات کشوری، قهرمانی در لیگ دسته یک بانوان و صعود به لیگ برتر کشور، اعزام به تیم ملی، مسابقات قهر مانی فیدکاپ در کشور چین و اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مالزی از مهم‌ترین عملکردهای هیئت در سال جاری است.

وی افزود: اعزام ورزشکاران دعوت‌شده به تیم ملی در سال 91، برگزاری کلاس مربی‌گری درجه سه بانوان در ارومیه از دیگر فعالیت‌های هیئت در سال جاری است.

شکاری در ادامه با بیان اینکه مهر ماه امسال مسابقات لیگ برتر جوانان و نوجوانان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور 30 تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در مهر ماه سال جاری نخستین دوره مسابقات استانی با حضور تیم‌هایی از ارومیه، مهاباد، میاندوآب، سلماس و پیرانشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت تنیس آذربایجان‌غربی تنها هیئت در سطح کشور است که دارای هیئت‌های شهرستانی فعال است، گفت: آذربایجان‌غربی با داشتن چندین سالن روباز و سرپوشیده و امکانات مناسب ورزشی قطب تنیس کشور است.

شکاری با بیان اینکه هیئت تنیس در راستای استعدادیابی از نونهالان و نوجوانان فعالیت‌های خوبی انجام داده است، اذعان داشت: همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های هیئت در راستای استعدادیابی و توجه به جوانان و نوجوانان به خصوص سنین پایه و نونهالان است و بیشترین سرمایه‌گذاری و امکانات هیئت به این گروه اختصاص یافته است.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی ‌ادامه داد: استعدادیابی از طریق برگزاری کلاس‌های گروهی، مدارس تنیس و نیز در کلاس‌های خصوصی توسط مربیان استعدادیاب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول