اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی قطب تنیس کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی گفت: هیئت تنیس آذربایجان‌غربی با کسب افتخارات متعدد و داشتن پتانسیل‌های برتر و امکانات مناسب قطب تنیس کشور است.

آذربایجان‌غربی قطب تنیس کشور است

بهمن شکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با عملکرد هیئت در شش ماه گذشته، اظهار داشت: برگزاری مسابقات اپن در ارومیه، برگزاری مسابقات جام مهندسین و پزشکان، مسابقات دسته دو و مسابقات نوآموزان در سه گروه زیر 10 سال، زیر 15 سال و بالای 15 سال از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت در سال جاری است.

وی با بیان اینکه اعزام به مسابقات کشوری تنها از طریق مسابقات انتخابی صورت می‌گیرد، افزود: اعزام به مسابقات اپن کرمانشاه و کسب مقام دوم مسابقات توسط مهیا شکاری، اعزام به مسابقات اپن بانوان در شیراز و کسب مقام نخست مسابقات توسط مدونا نجاریان، برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک بانوان کشور در ساری و در پی آن صعود به لیگ برتر از دیگر برنامه‌های مهم هیئت تنیس استان در سال جاری است.

شکاری تصریح کرد: قهرمانی پسران تنیس‌باز استان در مسابقات نوجوانان کشور در قم، کسب مقام سومی مسابقات توسط بانوان در تبریز توسط سروین علی‌میرزالو، کسب مقام قهرمانی 14 سال توسط آرمان جلیلی در قم و کسب مقام دوم در رده سنی 12 سال کشور توسط اتابک سردارشهید از مهم‌ترین عناوین کسب شده هیئت در سال جاری است.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی با اشاره به قهرمانی تنیس‌بازان استان در مسابقات جام رمضان در تهران و کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات، ابزار داشت: آرمان جلیلی و صابر دباغ‌شهیر به ترتیب مقام اول و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند و صابر دباغ‌شهیر پدیده این دوره از مسابقات شد.

وی ادامه داد: همچنین سه عنوان برتر مسابقات قهرمانی کشوری دختران تنیس‌باز زیر 12 سال استان به ترتیب توسط شهرزاد بانی‌سعید، لاچین افشین و نیلوفر زینالی کسب شد.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اعزام مدونا نجاریان به همراه تیم ملی بانوان به مسابقات جهانی در کشور چین (فیدکاپ)، اعزام آرمان جلیلی به همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به کشور مالزی و اعزام صابر دباغ شهیر، کیا کهنموئی، اتابک سردارشهید، آرمان جلیلی و مدونا نجاریان به اردوی تیم ملی سال 91 از دیگر دستاوردهای هیئت تنیس استان در سال جاری است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول