اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیس‌بازان قم برای قهرمانی کشور راکت به دست می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از آغاز رقابت پسران تنیس‌باز قم در مسابقات تنیس رده‌های سنی 16 و 18 سال کشور خبر داد.

تنیس‌بازان قم برای قهرمانی کشور راکت به دست می‌شوند

مقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه بهترین تنیس‌بازان قمی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده‌اند اظهار کرد: تنیس‌بازان قمی به منظور حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده‌اند و با روحیه به این مسابقات اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور در دو رده سنی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی 16 و 18 سال بخش پسران آینده‌دار تنیس کشور برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی پسران کشور محسوب می‌شود ابراز کرد: این در حالی است که این مسابقات با شرکت تیم‌های مدعی در مرحله مقدماتی به شکل گروهی به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به مشخص شدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای تنیس قهرمانی پسران کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، هیئت تنیس استان استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد از تنیس‌بازان پسر استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

خاتمی افزود: مسابقات تنیس قهرمانی کشور رده سنی 16 و 18 سال پسران با شرکت تیم‌های مدعی حاضر در این دوره در حالی قرعه‌کشی شد و طی آن تیم تنیس اعزامی پسران قم در مرحله نخست با تیم‌های مدعی قهرمانی هم‌گروه شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تنیس، در این دوره از مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور حضور دارند که طبق قرعه‌کشی صورت گرفته از امروز به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور رده سنی 16 و 18 سال پسران کشور در استان خراسان رضوی در حالی صورت می‌گیرد که طبق برنامه سازمان لیگ تنیس کشور، رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور پسران از اول مهر ماه به مدت یک هفته در مجموعه تنیس سجاد شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول