اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شورای حل اختلاف خراسان‌‌رضوی:

وضعیت ابلاغ اوراق قضایی بهبود یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شوراهای حل اختلاف خراسان‌رضوی بر بهبود وضعیت ابلاغ اوراق قضایی تاکید کرد.

وضعیت ابلاغ اوراق قضایی بهبود یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان‌‌رضوی، حسن صادقی‌نیا عصر امروز در جلسه معاونان دادگستری خراسان‌‌رضوی سخن اظهار کرد: پس از اجرای طرح جدید ابلاغ اوراق قضایی در دادگستری خراسان‌رضوی، شاهد کاهش بخش عمده‌ای از مشکلات موجود در این مسیر بودیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در جهت اصلاح، تشویق و ارتقاء واحد ابلاغات گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای ابلاغ اوراق قضایی در تسریع در رسیدگی به پرورنده‌ها اقدامات گسترده‌ای در این‌باره اعمال شد.

وی گفت: تقویت سیستم‌های نظارتی بر نحوه عملکرد مجموعه ابلاغات به عنوان یکی از راهکارهای مورد نظر در جهت سلامت کار و ارتقاء کیفی و افزایش کمی عملکرد، مورد توجه قرار گرفته است.

صادقی‌نیا استفاده از بارکدخوان و مکانیزاسیون سیستم ابلاغ را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته عنوان و ابراز کرد: در طرح جدید تعداد بخش‌ها افزایش پیدا کرد که میزان و نحوه عملکرد هر مامور و در مجموع کل واحد ابلاغات به سهولت قابل کنترل و نظارت است.

وی افزود: به دنبال اجرای این طرح میزان ابلاغ واقعی اوراق قضایی افزایش قابل توجهی پیدا کرد که این مساله در تسریع به رسیدگی به پرونده‌ها موثر است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول