اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع عالی بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

لحظه‌ای از آیین عزت‌بخش محمد(ص) دست‌بردار نیستیم

خبرگزاری فارس: مجمع عالی بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: لحظه‌ای از جانفشانی در راه حفظ و نشر آئین راستین محمدی(ص) دست بر نمی‌داریم.

لحظه‌ای از آیین عزت‌بخش محمد(ص) دست‌بردار نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: باردیگر دست پلید دشمنان زبون آئین حق، از آستین آتشین شیطان بزرگ برآمد و نقاب از چهره کریه خود برکشید تا لوحی از تباهی و گمراهیشان را در منظر جهانیان به نمایش گذارد.

این بیانیه اضافه می‌کند: این بیداری پیروان راستین پیامبر عظیم‌الشأن (ص) اسلام است که بر پیکر فرسوده ساکنان کاخ ظلم و ستم، هراس و بر بنیان سستشان لرزه افکنده است و چنان عرصه را بر دشمنان اسلام و قرآن تنگ کرده که رؤیای سردمداری جهان را به گور خواهند برد.

این بیانیه یادآور می‌شود: همه کوردلان عالم بدانند که نور خدا هرگز خاموشی ندارد و عشق به پیغمبر(ص) در قلوب مسلمین جاودانه است.                                                                                                                         

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: مجمع عالی بسیج جامعه زنان استان ایلام در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان، و به نمایندگی از زنان بیدار دل این دیار، انزجار قلبی خود را از رفتار ابلیس و مستکبرین و هتک حرمت به ساحت مقدس پیام‌آور نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) اعلام می‌دارد.

این بیانیه می‌افزاید: مجمع عالی بسیج جامعه زنان استان ایلام حرکت مذبوحانه دشمنان را در ساخت فیلم موهن ضد اسلامی محکوم کرده و اعلام می‌دارد که هرگز و در هیچ شرایطی از جانفشانی در راه حفظ و نشر آئین راستین و عزت‌بخش و عدالت گستر محمدی(ص) دریغ نکرده و مفتخریم در حکومتی به سر می‌بریم که رهبرش خلف صالح آن رسول معظم است. 

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول