اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل احتمال وقوع سیل

شهروندان از اطراق در حاشیه سیل‌بندهای خراسان‌شمالی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان‌شمالی از مسافران و مجاوران خواست تا از اطراق در حاشیه سیل‌بندهای این استان به خاطر احتمال وقوع سیل پرهیز کنند.

شهروندان از اطراق در حاشیه سیل‌بندهای خراسان‌شمالی پرهیز کنند

سیدعلی میرکریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی وضعیت جوی خراسان‌شمالی در اواخر وقت امروز و فردا ناپایدار و همراه با بارندگی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این ناپایداری‌ها همراه با رعد و برق و بارندگی پیش‌بینی شده، گفت: از فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان خراسان‌شمالی انتظار می‌رود تا تمهیدات لازم و مناسب را به منظور حفظ آمادگی و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها، جهت مقابله با جاری‌شدن سیل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، اختلال در آمد و شد و یا هرگونه حادثه احتمالی، به کار بندند.

میرکریمی همچنین به زائران و مسافران استان توصیه کرد، به دلیل احتمال جاری‌شدن سیل و طغیان رودخانه‌های این استان از توقف و یا تردد در حریم این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان‌شمالی، بر لزوم هوشیاری کشاورزان این استان، تاکید کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از وارد شدن خسارات احتمالی، زارعان، ادوات کشاورزی خود را از حاشیه رودخانه‌ها دور کنند.

به گزارش فارس، استان خراسان‌شمالی از استان‌های سیل‌خیز کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول