اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس:

انتقاد باید منصفانه باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: نقد کردن باید بر‌اساس اطلاعات کارشناسی شده باشد و از محور خیر‌خواهی انسانیت به دور نباشد.

انتقاد باید منصفانه باشد

محمد‌ابراهیم محبی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه در مورد انتقاد سید‌محمد خاتمی از عملکرد اقتصادی دولت و مقایسه وضعیت اقتصادی دولت خاتمی موسوم به اصلاحات با دولت کنونی مبنی بر اینکه درآمد کشور در هفت سال اخیر 500 میلیارد دلار بوده در حالی که در دوران اصلاحات سالی 20 میلیارد دلار درآمد و در مجموعه 160 میلیارد دلار درآمد کسب شد‌، رشد اقتصادی زیر دو درصد و شبهه در ایجاد اشتغال 2 میلیون نفر اظهار کرد: باید در چهارچوب قانون و کارشناسی شده از دولت انتقاد کرد.

محبی با اشاره به اینکه انتقاد کردن کار بدی نیست ادامه داد: انتقاد کردن باعث می‌شود که نقص عمل از بین برود اما نقد کردن باید بر‌اساس اطلاعات کارشناسی شده باشد و از محور خیر‌خواهی انسانیت به دور نباشد.

وی افزود: دولت کنونی در بسیاری از زمینه‌ها موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است که در دولت‌های پیشین نبوده است به عنوان مثال در بحث مسکن مهر بسیار موفق عمل کرده است البته بدون اشکال نیست ولی به هر حال وضعیت خوب است.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در خانه ملت با بیان اینکه نمایندگان مجلس مورد اعتماد مردم هستند گفت: نمایندگان به دنبال منافع مردم هستند چراکه مردم روزی به آنها اعتماد کردند و در پای صندوق‌های رای حضور یافتند این حضور مردم را نباید نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گویم من نسبت به این موضوع انتقاد دارم یعنی مردم انتقاد دارند پس انصافاً نباید گفت که در دولت احمدی‌نژاد کار نشده است.

محبی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در بعضی از جاها ناموفق عمل کرده است خاطر‌نشان کرد: بحث تحریم‌ها را نباید نادیده گرفت باید منصف بود و به خوبی نسبت به وضع موجود قضاوت کرد.

وی عملکرد دولت نهم و دهم را نسبت به دولت‌های قبل مثبت ارزیابی کرد و گفت: بحث بیکاری و اشتغال دغدغه جدی دولتمردان است البته بعضی‌ها در این زمینه کاهلی و تنبلی می‌کنند ولی دولت نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسی که انتقاد می‌کند باید ابتدا خود را ببیند خودش چه کاری کرده است، باید چهارچوب انتقاد را رعایت کند.

وی با بیان اینکه نباید با انتقادهای تخریبی اعتماد مردم را نسبت به نظام کم کرد گفت: در نقد کردن باید منصف بود.

محبی نگاه ملی انقلاب را در حول محور ولایت، ائمه اطهار و شهدا تعریف کرد و افزود: محور و ستون خیمه انقلاب ولایت و ائمه اطهار هستند وقتی نگاه رهبری به موضوعی مثبت است باید پیرو ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم آرمان‌های انقلاب و شهدا بسیار رشد کرده است گفت: دولت احمدی‌نژاد دولتی خدمتگزار است که کارهای بزرگی را در زمان خدمت خود انجام داده است البته کاستی‌هایی هست که باید با انتقاد سازنده و گفت‌وگو حل و فصل شود و نسبت به یکدیگر جبهه‌گیری نکنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت و ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول