اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقر و کلیایی:

شهادت دستاورد عظیم انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: شهدا نیت پاک و مقدسی داشتند و توانستند برکات زیادی را در زمینه شهامت، شجاعت و قدرت به ملت هدیه دهند.

شهادت دستاورد عظیم انقلاب است

حجت‌الا‌سلام شمس‌الله برقراری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه‌، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خدمت آفرینندگان حماسه ایثار، شجاعت و مقام معظم رهبری اظهار کرد: مسئله دفاع مقدس به خاطر هجمه‌های همه‌جانبه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

برقراری ادامه داد: از آنجا که اسلام اجازه نمی‌دهد قدرتی بر مسلمانان تسلط پیدا کند در این راستا جوانانی از خاک ایران که دلباخته ولایت بودند برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و میهن به پا خواستند.

وی با بیان اینکه جهاد دری از درهای بهشت است و خداوند برای خواصی از اولیا خود این در را گشوده است خاطرنشان کرد: جوانان ایران زمین در پرتو و نسیم قدسی ولایت فقیه رشد و نمو کردند و آماده جهاد شدند و جزو خواص اولیا الهی شدند.

امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس باید خود ارزش‌ها را مرور کرد و راه به دست آوردن این ارزش‌ها را نباید فراموش کرد.

وی ارزش‌های دفاع مقدس را همان شهدا دانست و افزود: ارزش‌های دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران با شهدا ارتباط مستقیم دارد چراکه معامله آنها با خدا برای به دست آوردن زندگی مادی و دنیوی و به دست‌ آوردن ثروت و شهرت نبود بلکه فقط برای رضای خدا شربت شهادت را نوشیدند.

برقراری شهادت را دستاورد عظیم انقلاب دانست و اظهار کرد: شهدا نیت پاک و مقدسی داشتند و توانستند برکات زیادی را در زمینه شهامت، شجاعت و قدرت به ملت هدیه دهند.

وی نعمت حکومت و ولایت را برگرفته از برکت خون شهدا عنوان کرد و گفت: برای مصون شدن از آسیب باید همواره به وصیت امام خمینی(ره) و شهدا عمل کنیم و شهدا را حاضر و ناظر بر عمل خود ببینیم.

برقراری با اشاره به جنگ نرم و سخت گفت: جنگ سخت همان جهاد اصغر است و جنگ نرم جهاد اکبر، در جهاد اصغر چگونگی ایستادگی کردن، شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی را یاد می‌گیرم و راه را برای جهاد اکبر هموار می‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول