اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار:

طرح دریای جویبار غریقی نداشت

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: طرح دریا و سواحل جویبار در تابستان امسال هیچ غریقی نداشت.

طرح دریای جویبار غریقی نداشت

رضا گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار با اشاره به استقبال 150 هزار مسافر از طرح دریای چپکرود شهرداری جویبار اظهار داشت: طرح سالم‌سازی دریای چپکرود شهرداری جویبار 112 هزار متر مربع مساحت دارد.

وی با اشاره به اینکه این محوطه در سال 76 برابر بند 11 کمیسیون ماده 32 استانداری به شهرداری جویبار واگذار شد، خاطرنشان کرد: شهرداری جویبار هر ساله برای آماده‌سازی فضای طرح و مهیا کردن بستر مناسب برای استفاده مسافران هزینه‌های زیادی را برای ساماندهی صرف طرح می‌کند.

شهردار جویبار افزود: طرح سالم‌سازی دریای چپکرود شهرداری جویبار امسال سه برابر بیشتر نسبت سال گذشته از مسافران استقبال کردند.

این مسئول عنوان کرد: 10 ناجی زن و مرد در طول این مدت در این طرح با تلاش‌های خودشان با همکاری هلال‌احمر و نیروی انتظامی توانستند 40 نفر از مسافران را که به علت آشنا نبودند به فن شنا در حال غرق شدن بودند نجات دهند و بدون غریق کار خود را به پایان برساند.

گنجی اظهار رضایت مسافران از این طرح را مهم‌ترین دستاورد برای شهرداری در اجرا خدمات‌رسانی به مسافران دانست و بیان داشت: طرح زیرسازی و آسفالت و نصب جداول در طرح دریای چپکرود در دست اجراست که برای اجرا این طرح 120 میلیون تومان اعتبار از اعتبارات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای زیرساخت‌ها اختصاص یافت.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه در سال‌جاری برای اجرا و ساماندهی طرح دریا 3 میلیارد ریال هزینه شده، تصریح کرد: سال گذشته هزینه اجرایی این طرح 700 میلیون ریال بوده که میزان هزینه اجرایی این طرح در امسال 428 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

وی مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در این طرح را اجرای مراسم رادیو دریا، استقرار دائمی نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف، برپایی جشن بادبادک‌ها همراه با اهدا جوایز، برپایی نماز جماعت با استقرار روحانی و پخش اذان از منادی در داخل طرح، برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان در طرح دریا در قالب منتظران قائم، برگزاری مسابقه طناب‌کشی با مشارکت‌دهی مسافران همراه با اهدا جوایز، برگزاری مراسم جشنواره فرهنگی هنری در دریا هر هفته روزهای جمعه، بیان مسائل احکام شرعی و مسائل روز و دینی توسط روحانی مستقر و پخش برنامه رادیویی گلبانگ ساحل در طرح دریا عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول