اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

میزان مصرف آب مشترکان لرستانی 13 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: میزان مصرف آب مشترکان لرستانی در نیمه نخست سال جاری 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

میزان مصرف آب مشترکان لرستانی 13 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، مهدی اکبریان گفت: در تابستان امسال افزایش دمای هوا، استفاده از ظرفیت کامل سیستم‌های خنک کننده، افت سطح منابع آبی استان، ناشی از کاهش قابل توجه نزولات آسمانی و مصرف بالای شهروندان، مشکلاتی را در وضعیت آب برخی از شهرهای استان به وجود آورد.

وی تصریح کرد: به همین منظور شرکت آب و فاضلاب استان با اعمال مدیریت مصرف و احداث و تجهیز شش حلقه چاه آب در کوتاهترین زمان ممکن توانست مشکلات افت فشار را مهار کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: مصرف آب در تابستان سال گذشته 20 میلیون و 825 هزار و 860 مترمکعب بوده است که این نسبت در تابستان امسال رشد 13 درصدی مصرف آب شهروندان لرستان در مناطق شهری را نشان می‌دهد.

اکبریان افزود: با توجه به خشکسالی‌های چند سال گذشته سطح منابع آب با کاهش جدی مواجه شده که امیدواریم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

وی تصریح کرد: با این وجود، رعایت الگوی مصرف آب و اصلاح فرهنگ مصرف آن توسط خانوارهای لرستانی به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود که نقش مهمی در کاهش مشکلات به وجود آمده دارد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول