اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

فرماندار جدید قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور پیریایی استاندار قم و جمعی از مسئولان، فرماندار جدید قم معرفی شد.

فرماندار جدید قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری قم برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: مناسبت‌های اعتقادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله دهه کرامت، فرصت مناسبی برای بهره‌مندی معنوی و خودسازی است.

وی با قدردانی از زحمات حقیقی‌مقدم در سمت فرمانداری قم، به سوابق و توانمندی‌های وی در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: در سمت جدیدی در استانداری قم از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد.

استاندار قم همچنین ضمن معرفی فرماندار جدید قم، از آقای زارعی کوشا به عنوان یکی از موفق‌ترین فرمانداران استان همدان نام برد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به توان بالای مدیریتی و ویژگی‌های بارز اخلاقی ارزشی، وی در مسئولیت جدید نیز منشأ خدمات مؤثر و ماندگار باشند.

پیریایی با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمانی فرمانداری قم گفت: از گذشته تاکنون کارهای بزرگی در فرمانداری قم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرمانداری قم در کنار استانداری، نقش مهمی را در زمینه پیشبرد سیاست‌های اجرایی دولت ایفا می‌کند، افزود: باید تلاش شود تا با تفکیک دقیق وظایف صف از ستاد، این نقش به صورت پررنگ و محوری حفظ شود.

استاندار قم سرکشی به بخش‌ها و مناطق مختلف شهری و روستایی استان با هدف احصای نیازها و مشکلات مردم در قالب برنامه‌های عصر کاری را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی مدیریت استان برشمرد و خاطر نشان کرد: فرماندار جدید باید با قوت و انگیزه مضاعف، پیگیر اجرایی شدن طرح‌ها و برنامه‌ها و عملیاتی کردن مجموعه مصوبات سفرهای رسمی دولت و مقام معظم رهبری در قم باشد.

پیریایی با اشاره به اینکه به یاری پروردگار، سطح بالایی از تفاهم و همدلی در استان را شاهد هستیم، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید از این فضای همدلی و تعامل در زمینه خدمت بهتر به مردم و شتاب دادن به روند توسعه و پیشرفت استان و شهرستان استفاده کنند.

استاندار قم در پایان این مراسم ضمن اعطای حکم اسماعیل زارعی کوشا به عنوان فرماندار جدید قم، از تلاش‌ها و زحمات عبدالسعید حقیقی‌مقدم در طول تصدی مسئولیت فرمانداری قم قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول