اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

مهدی هاشمی باید پاسخگوی عملکرد ابهام‌آمیز خود باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: افکار عمومی در ذهن خود ابهامات و سؤالات زیادی نسبت به عملکرد مهدی هاشمی در زمینه‌های مختلف دارند که با ورود خود به کشور باید پاسخگوی آن باشد.

مهدی هاشمی باید پاسخگوی عملکرد ابهام‌آمیز خود باشد

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به الگوها و شاخصه‌های قضاوت در حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: بی‌شک قضاوت در حکومت اسلامی الگویی تمام عیار دارد که بر پایه قضاوت علوی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در نظام اسلامی و با درایت حکومت مبتنی بر ولایت فقیه دستگاه قضایی دارای استقلال کافی بوده و هدف دست‌اندرکاران دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی احقاق حقوق مردم بر پایه عدالت و انصاف است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته هیچ کاری را نمی‌توان بدون عیب و نقص دانست و دستگاه قضایی ما از این قاعده مستثنی نیست ولی همه تلاش‌ها در این قوه برای پاسداشت عدل و انصاف و رعایت قانون بوده که سیر تکاملی آن همواره قابل مشاهده است.

وی در ادامه به موضوع آقازاده‌پروری اشاره کرد و گفت: آقازاده‌پروری معلول بسیاری از عوامل است که شاید یکی از آن‌ها بی‌توجهی برخی شخصیت‌ها به نوع تربیت فرزندان به واسطه مشغله کاری است.

وی این شخصیت‌ها را گاه به عنوان یک الگوی تمام عیار برای جامعه دانست و گفت: فرزندان این افراد بدون توجه به حرمت و حریم شخصی پدران خود رفتارهایی دارند که به شخصیت این الگوها خدشه وارد می‌کنند.

زارعی رعایت قانون و خارج نشدن از دایره آن را برای همه دانست و گفت: اگر رفتار آقازاده‌ها بر اساس خواست و مطلوب نظام اسلامی نباشد همچون هزینه‌ای گزاف بر نظام تحمیل خواهند شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با ذکر این مطلب که اگر قانون در مورد چنین افرادی اعمال نشود اعتماد عمومی در جامعه سلب می‌شود، تصریح کرد: اگر خدای نخواسته چنین اتفاقی بیفتد اصل قانون و دفاع از حق زیر سؤال می‌رود.

زارعی به موضوع بازگشت مهدی هاشمی به کشور اشاره و با بیان اینکه باید به صورت صد درصدی به اتهامات وی رسیدگی شود، عنوان کرد: وی باید پاسخگوی عملکرد خود در فتنه 88 و خارج شدن از کشور باشد و به همه سؤالات و ابهاماتی که نسبت به وی در اذهان نقش بسته پاسخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر این اتفاق رخ ندهد قانون لوث می‌شود و مردم احساس می‌کنند هر که از جایگاه خانوادگی برخوردار است مشمول اعمال قانون نمی‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول